a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
جودی فاستر

جودی فاستر پیشنهاد بازی در “جنگ ستارگان” را رد کرد

سینماآفیس: جودی فاستر پیشنهاد بازی در نقش شاهزاده خانم لیا ۱۴ساله در فیلم "جنگ ستارگان" را رد کرد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد؛ بازی در نقش شاهزاده لیا در فیلم “جنگ ستارگان” به جودی فاستر برنده اسکار پیشنهاد شد اما در نهایت کری فیشر آن نقش را بازی کرد.

جودی فاستر تائید کرد که بازی در نقش شاهزاده لیا در اواخر دهه ۱۹۷۰ به او پیشنهاد شد.

او اخیرا در یکی از برنامه‌های ان بی سی در این باره با جیمی فالون صحبت کرد.

فالون گفت: “شما در نقش شخصیت‌های داستانی زیادی بازی کردید و ما کاری را که انجام می‌دهید، دوست داریم اما من در اینترنت دیدم که بازی در نقش شاهزاده لیا در جنگ ستارگان به شما پیشنهاد شد. آیا این درست است؟

فاستر پاسخ داد: درست است. تولیدکنندگان فیلم “جنگ ستارگان” به دنبال جوانی بودند که نقش شاهزاده لیا را بازی کند اما من در آن زمان در حال بازی در یکی از فیلم‌های دیزنی بودم و نمی‌خواستم از بازی در آن فیلم کنار بکشم چون از قبل قرارداد داشتم.”

 

بازی فاستر احتمالا نقش شاهزاده لیا را به طور قابل توجهی تغییر می‌داد. فاستر در طول سال‌هایی که فیلم “جنگ ستارگان” اصلی فیلمبرداری می‌شد، فقط ۱۳ یا ۱۴ سال داشت و وقتی که به ۱۵ سالگی رسید یعنی در سال ۱۹۷۷ فیلم مذکور اکران شد.

نقش شاهزاده لیا را کری فیشر بازی کرد. او در زمان فیلمبرداری فیلم “جنگ ستارگان” اصلی ۱۹ ساله بود.

فاستر نگفت وقتی پیشنهاد بازی در نقش شاهزاده لیا را رد کرد، مشغول بازی در کدام فیلم دیزنی بود اما ممکن است آن فیلم “جمعه عجیب” باشد که در سال ۱۹۷۶ اکران شد.

فاستر در آن سال‌ها بسیار پر کار بود و در ۴فیلم ظاهر شد.

این بازیگر هنوز هم پر کار است. او هم‌اکنون در درام جنایی “کارآگاه واقعی: کشور شب” بازی می‌کند و اخیرا در فیلم زندگی‌نامه‌ای “نیاد” نقش‌آفرینی کرده است.

مترجم: نسرین خدایاری.

انتهای پیام/.

 

 

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/01 07:52
شماره خبر : 94982
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=94982
بدون نظر

پیام بگذارید