a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
جشنواره مستقل کالیفرنیا

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

سینماآفیس: جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل «ماموت لیکس» در کالیفرنیای آمریکا میزبان نمایش یک مستند و ۳ فیلم کوتاه از سینماگران ایرانی خواهد بود.

جشنواره مستقل کالیفرنیا و فیلم های ایرانی

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ایسنا گزارش می‌دهد؛ دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

درباره جشنواره بین‌المللی فیلم ماموت لیکس

ماموت لیکس یکی از شهرهای شهرستان مونو ایالت کالیفرنیا است. این شهر هر ساله به بهانه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم ماموت لیکس میزبان سینماگران سراسر جهان می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام سینماگران ایرانی بارها و بارها در میان برندگان جوایز جشنواره بین‌المللی فیلم ماموت لیکس دیده می‌شود مثلا ۴ سال قبل فیلم مستند (دموکراسی در جاده ساوه) به کارگردانی تورج کلانتری  توانست جایزه افتخاری ششمین دوره برگزاری جشنواره مذکور را از آن خود کند.

 

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/02/17 12:24
شماره خبر : 96290
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96290
بدون نظر

پیام بگذارید