a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
جانی دپ

جانی دپ می‌گوید تماشاگران از فیلم‌های پر هزینه خسته شده‌اند: “آنها یک بار مصرف هستند”

سینماآفیس: جانی دپ در ژان دو بری به کارگردانی مایون دیده می‌شود. این فیلم در تاریخ ۲ می در سینماهای آمریکا اکران  می‌شود.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هندوستان تایمز گزارش می‌دهد؛ جانی دپ در مصاحبه با مترو انگلستان گفت: فیلم‌های پر هزینه چراغ سبزی هستند که استودیوها به مخاطبان سینما نشان می‌دهند و این پروژه‌ها که با بودجه کلان ساخته می‌شوند، یک موضوع واحد را تکرار می‌کنند.
چرا جانی دپ این را گفت
این بازیگر هالیوودی با فیلم‌های پر هزینه غریبه نیست. او که نقش اصلی سریال دزدان دریایی کارائیب را بازی می‌کرد و گفت: استودیوها می‌خواهند مردم را سال‌ها با یک فیلم و داستان آن سرگرم کنند. این در صورتی است که مردم می‌خواهند چیزهای جدید و متفاوتی را ببینند و از دیدن چیزهای جدید و متفاوت خوشحال می‌شوند و من همیشه به عنوان یک بازیگر حس می‌کردم که مسئول خوشحال کردن مردم هستم.
دپ افزود: استودیوها با تولید فیلم‌های پر هزینه چراغ سبز را به مخاطبانشان نشان می‌دهند اما مردم واقعا از دیدن فیلم‌های پر هزینه‌ای که یک موضوع واحد را تکرار می‌کنند، خسته شده‌اند.

جزئیات بیشتر

یک سال پیش گزارش‌هایی مبنی بر اینکه جانی دپ برای بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو با عوامل تولید قسمت دیگری از سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب همکاری خواهد کرد، منتشر شدند اما دیزنی پروژه را لغو کرد و پس از دادگاه آمبر هردو و جانی دپ، رابطه جانی دپ با دیزنی تیره شد.

سپس جری بروکهایمر تهیه‌کننده قسمت جدید سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب تائید کرد که فیلم بعدی یک ریموت خواهد بود و یک دنباله نیست.

در هر حال جانی دپ نقش شاه لوئی پانزدهم را در فیلم ژان دو بری بازی می‌کند؛ فیلم ژان دو بری سال گذشته به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن دیده شد و افراد حاضر در سالن جشنواره به مدت ۷ دقیقه به صورت ایستاده او را تشویق کردند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/02/05 10:37
شماره خبر : 96131
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96131
بدون نظر

پیام بگذارید