a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

بازیگران فصل دوم ونزدی (چهارشنبه) مشخص شدند

سینماآفیس: ورایتی دریافته است که استیو بوشمی به جمع بازیگران فصل دوم (ونزدی) پیوست.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی  گزارش می‌دهد؛ جزئیات دقیق نحوه پیوستن استیو بوشمی به جمع بازیگران فصل دوم (ونزدی) اعلام نشده اما منابع خبری می‌گویند که بوشمی نقش مدیر جدید آکادمی نور مور (هرگز) را بازی خواهد کرد.

نمایندگان نتفلیکس و بوشمی از اظهار نظر در این باره خودداری کردند.
اطلاعات کمی درباره فصل جدید (ونزدی) اعلام شده است و طبق آن اطلاعات جنا اورتگا به عنوان دختر خانواده آدامز که سال‌های نوجوانی خودش را سپری می‌کند، بازخواهد گشت.

فصل اول (ونزدی) با حل موفقیت‌آمیز یک سری قتل‌های وحشتناک و خنثی کردن تلاش‌ها برای نابودی نور مور و دانش‌آموزان‌اش به پایان رسید.

 

بوشمی بازیگری است که به دلیل توانایی‌اش در ایفای نقش‌های درام و کمدی شناخته شده است. او در فیلم‌ها و نمایش‌هایی چون  (سگ‌های مخزن)، (فارگو)، (مرگ استالین)، (امپراتوری تخته واک)، (معجزه‌کاران) و فصل پنجم (سوپرانوها) بازی کرده است.

بوشمی در سال ۲۰۱۶ برای بازی در (نیمکت پارک با استیو بوشمی) برنده جایزه امی بهترین سریال واریته کوتاه شد.

 

پروژه (ونزدی) در نوامبر ۲۰۲۲ کارش را شروع کرد و بلافاصله به یک موفقیت بزرگ برای نتفلیکس تبدیل شد. این سریال نامزد دریافت ۱۲ جایزه امی و برنده ۴ جایزه شده است.

کار تولید فصل دوم (ونزدی) به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران به تعویق افتاد و حالا انتظار می‌رود که در اواخر آوریل در ایرلند آغاز شود.

آلفرد گوف و مایلز میلار (ونزدی) را ساختند و به عنوان برنامه‌نویس و تهیه‌کننده اجرایی پروژه با هم همکاری می‌کنند.

تیم برتون چهار قسمت از فصل اول (ونزدی) را کارگردانی کرد و تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

استیو استارک از تولوکا پیکچرز، اندرو میتمن از ۱.۲۱ اینترتیمنت، کوین میسروکی از بنیاد تی و چارلز آدامز، کایلا آلپرت، جاناتان گلیکمن از گلیکمانیا، گیل برمن، تامی هارپر و کوین لافرتی نیز تهیه‌کنندگان اجرایی فصل دوم سریال (ونزدی) هستند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/02/02 02:06
شماره خبر : 96033
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96033
بدون نظر

پیام بگذارید