a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
سینما حقیقت

هدیه ویژه موزه سینما برای اعضای باشگاه مخاطبانش؛

تخفیف ۵۰درصدی قیمت تماشای فیلم‌های سینما حقیقت

سینماآفیس : اعضای باشگاه مخاطبان موزه سینما می‌توانند با تخفیف ۵۰٪ بلیت‌های تماشای فیلم‌های هفدهمین جشنواره سینما حقیقت را تهیه کنند.

 

فیلم‌های سینما حقیقت را می توانید با تخفیف ۵۰ درصد  ببینید

به گزارش پایگاه خبری سینما آفیس و به نقل از  خبرگزاری فارس، بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با ستاد برگزاری جشنواره سینما حقیقت، سالن سینماتوگراف موزه سینما به صورت ویژه به عنوان یکی از سینماهای میزبان هفدهمین جشنواره فیلم های مستند ( سینما حقیقت) مشخص شده است.

عموم علاقمندان و مخاطبان موزه سینما می توانند بر اساس جدول نمایش،  بلیت فیلم های  جشنواره حقیقت را تهیه کنند و به تماشای اثر منتخب خود بنشینند.

همچنین با تمهیدات صورت گرفته اعضای باشگاه مخاطبان موزه سینما با تخفیف ۵۰٪ می توانند بلیت های خود را خریداری کنند.

کد تخفیف در پنل کاربری اعضای باشگاه قابل رویت می باشد و در زمان خرید بلیت از سامانه سینماتیکت با درج این کد می توانند از این تخفیف برخوردار شوند.

گفتنی است؛ هفدهمین جشنواره سینما حقیقت از ۲۷ آذر الی ۲ دی برگزار می‌شود.

درباره جشنواره حقیقت:

جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران که عموما با عنوان جشنواره حقیقت شناخته می‌شود، از سال ۱۳۸۶ توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرده است.

اهداف برگزاری این جشنواره که هم‌اکنون به ایستگاه هفدهم خود رسیده، تقویت سینمای مستند خلاق ایران، بیان نسبت سینمای مستند با واقعیت‌های اجتماعی، بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی، توجه به اهمیت اقتصادی سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید و آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای جهان هستند.

انتهای پیام/.

 

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/09/26 02:57
شماره خبر : 94291
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=94291
بدون نظر

پیام بگذارید