a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
ناصر ملک‌ مطیعی

مستند صداوسیما خشم پسر ناصرخان

(سینماآفیس) – مجموعه مستند « خانه‌های نورانی » از شبکه مستند پخش شد؛ در این مستند تصاویری از ناصر ملک‌مطیعی، بازیگر فقید سینمای ایران به نمایش درآمد که با واکنش تند پسر این بازیگر فقیدِ ممنوع الکار مواجه شد.

 مجموعه مستند « خانه‌های نورانی » از شبکه مستند پخش شد؛ در این مستند تصاویری از ناصر ملک‌مطیعی ، بازیگر فقید سینمای ایران به نمایش درآمد که با واکنش تند پسر این بازیگر فقیدِ ممنوع الکار مواجه شد.

مستند صدا و سیما، پسر ملک‌ مطیعی را عصبانی کرد
همرمان با انتشار خبر پخش تصاویر ناصر ملک‌مطیعی در شبکه مستند صدا و سیما، امیرعلی ملک‌مطیعی فرزند این بازیگر در بخشی از یادداشت در واکنش به این اتفاق و با اشاره به جلوگیری از پخش دو گفتگوی ناصر ملک‌مطیعی از صداوسیما نوشت:

* چطور وقتی ناصر ملک مطیعی زنده بود ، نفس می کشید و منتظر دیدن گفتگوهایش در تلویزیون بود تصویرش را پخش نکردید ؟! نامش را بر زبان نیاوردید؟!

* حالا که دق مرگش کردید تصویرش را پخش می کنید ؟! به عنوان فرزند ناصر ملک مطیعی به عنوان کسی که شاهد اشک های ناصر ملک مطیعی به دلیل رفتار ناجوانمردانه ی صدا و سیمای میلی با او بودم راضی نیستم حتی یک فریم از پدرم را در صدا و سیمایتان پخش کنید!

مستند صداوسیما، پسر ملک‌ مطیعی را عصبانی کرد
* با خودتان فکر نکنید حالا که ملک مطیعی نیست ، می توانیم به نفع خودمان مصادره اش کنیم ! نه ! نمی توانید ! ناصر ملک مطیعی با « شماها » نبود ! با « مردم » بود از « شماها » نبود ! از « مردم » بود … اگر امروز هم زنده بود در کنار « مردم » بود ، نه در کنار « شماها » ! اگر هم به آن دو برنامه آمد به عشق « مردم » آمد به احترام « مردم » آمد نه به خاطر «شماها».

لازم به ذکر است سال ۹۶ جلوگیری از پخش دو گفت و گوی ناصر ملک مطیعی در دو برنامه «من و شما» و «دورهمی» حواشی بسیاری به دنبال داشت و مدیران صدا و سیما عدم تایید حضور او را دلیل این تصمیم دانستند. دو گفت و گویی که با گذشت ۶ سال هنوز پخش نشده‌اند.

مستندی که از صداوسیما پخش شد و فرزند ملک مطیعی را عصبانی کرد:

بخشی از مستند مذکور :

 

انتهای پیام/

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/02/30 02:30
شماره خبر : 90579
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=90579
بدون نظر

پیام بگذارید