a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

بله آقای وزیر و مدیر کل به شبکه دو می‌آیند

دو سریال طنز خارجی بله آقای وزیر و مدیر کل، از امشب شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما پخش خواهند شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری صبا: سریال بله آقای وزیر به کارگردانی سیدنی لوتر بای، سریال طنز انگلیسی است که از امشب روی آنتن شبکه دو می‌رود.

این سریال از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۵۰ پخش خواهد شد.

این سریال یک هجو سیاسی است که در آن یک وزارت‌خانه ساختگی به نام «وزارت امور اداری» و شخصی به نام وزیر در رأس آن است. وزیر با طرح‌ها و ایده‌های بلندپروازانه‌ای وارد کار می شود غافل از اینکه نظام اداری و کارمندانی که در این دستگاه جا خوش کرده اند همه نوع کاری می کنند تا بقای خود را تضمین کنند و در این راه در کسوتی دلسوزانه به وزیر نزدیک می شوند اما آنچه که حاصل می شود نتیجه معکوسی بر جای می گذارد.

سریال مدیر کل شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۷ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

این سریال با نام کامل (خاطرات مدیرکل) نام مجموعه تلویزیونی کمدی تولید سال ۱۹۹۵ سوریه است. این سریال داستان پزشکی است که وزیر به او پیشنهاد می کند مدیرکل یک شرکت دولتی شود. او ابتدا قبول نمی کند اما با پافشاری خانواده و اطرافیان بالاخره قبول می کند و …

بازپخش این سریال ساعت ۲۴ خواهد بود.

زنده‌یاد حسین عرفانی، شهلا ناظریان، نصرالله مدقالچی، افشین زینوری، اصغر افضلی، مهدی آرین‌نژاد، منوچهر والی‌زاده، مینو غزنوی، پرویز ربیعی، آزیتا میراحمدی، علیرضا باشکندی، رویا خلیل آذر، سعید مقدم‌منش، محمدعلی دیباج، زنده‌یاد کیکاووس یاکیده ، نگین کیانفر، ناصر احمدی، همت مومیوند، سیامک اطلسی، غلامرضا صادقی، ابراهیم شفیعی و امیرعباس پیام بخشی از صداپیشگان این سریال هستند.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/17 10:39
شماره خبر : 68472
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=68472
بدون نظر

پیام بگذارید