a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
عمارت روبرو

پلمب درهای «روبرو» به‌خاطر عدم رعایت حجاب!

(سینماآفیس) – حمید پورآذری، کارگردان تئاتر و از اعضای هیئتمدیره « عمارت روبرو » و مدیر هنری آن میگوید: عمارت روبرو مکانی است که در طول سالهای فعالیتش تلاش کرده است فضا را با ایدههای جدید برای شنیده شدن صداهایی که کمتر شنیده میشنوند، فراهم کند.

حمید پورآذری، کارگردان تئاتر و از اعضای هیئتمدیره و مدیر هنری آن میگوید: عمارت روبرو مکانی است که در طول سالهای فعالیتش تلاش کرده است فضا را با ایدههای جدید برای شنیده شدن صداهایی که کمتر شنیده میشنوند، فراهم کند.

سعید نادری، از اهالی تئاتر و دیگر عضو هیئتمدیره «عمارت روبرو» هم با بیان اینکه «تصور نمیکند جایی در طول سالهای فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگانها و نهادهای گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری وپلمب شده باشد»، میافزاید: این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شدهایم.

وحید آگاه، عضو هیئتعلمی دانشگاه علامه طباطبایی و وکیل پایهیک دادگستری میگوید: قانونگذار در تبصره اصلاحی ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی میگوید اگر زنانی بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی حاضر شوند، چه مجازاتی برایشان در نظر گرفته میشود اما چیزی در مورد پلمب کردن اماکنی که فرد بیحجاب به آن رفتوآمد یا در آن فعالیت میکند، نیامده است.

منبع:هم میهن

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/02 11:42
شماره خبر : 90672
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=90672
بدون نظر

پیام بگذارید