a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

نمایش( ساعت صفر) در عمارت ارغوان

(سینماآفیس) - نمایش « ساعت صفر » کاری از مهدی اصغریان از ۷ آبان در عمارت ارغوان سالن شماره 2 روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی نمایش « ساعت صفر »، این اجرا بر اساس نمایشنامه مهمانسرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت ، با شیوه و نگاهی متفاوت به کارگردانی مهدی اصغریان در عمارت ارغوان اجرا می شود.

نمایش بر اساس نمایشنامه مهمانسرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت است و داستان امیر ، جوانی که در یک تصادف رانندگی به شدت از ناحیه سر آسیب دیده در یک لامکان و در ساعت صفر به همراه چند نفر دیگر از انسان‌ها به دلایل مختلف در حالت اغما یعنی بین مرگ و زندگی منتظرند تا تکلیف سرنوشتشان مشخص گردد در این میان امیر به یک حقیقت عظیمی به نام عشق پی میبرد که هرگز به آن توجه‌ای نداشته است.

مهدی ‌اصغریان ، رامین ‌عبداللهی، کیمیا علیزاده، مریم ‌حبیبی، میثم ‌حیدری، حسین اکبری، فاطمه سامانی، مژده فراهانی، باران ‌جلال ‌زاده ، مائده پسندیده، سارینا ‌گودرزی، هلیا جولایی مقدم در این اجرا به ایفای نقش می پردازند.

 

همچنین سارینا گودرزی و کیمیا علیزاده دستیار کارگردان، رامین عبداللهی امور هماهنگی، هلیا جولایی مقدم منشی صحنه ، میثم حیدری طراح پوستر و گرافیک و مهدی سربازی روابط عمومی این اجرا را برعهده دارد.

 

نمایش « ساعت صفر » به مدت ۸۰ دقیقه از هفتم تا ۱۸ آبان در عمارت ارغوان سالن شماره ۲ اجرا می شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/08/03 03:15
شماره خبر : 93394
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=93394
بدون نظر

پیام بگذارید