a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

اکران طفل و تیر و تشنگی در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

فیلم‌‌تئاتر طفل و تیر و تشنگی به کارگردانی حجت‌الله ناظری در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اکران می‌شود.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری صبا: فیلم‌ تئاتر طفل و تیر و تشنگی به کارگردانی حجت‌الله ناظری، روزهای پنجشنبه ۸ و جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اکران خواهد شد.

زهرا مریدی، مرجان امیرارجمند، سارا بنی‌صدر، مریم کیاهاشمی، رکسانا تاج‌الدینی، الهه زاده‌محمدی، سمیرا شرافتی، دنیا قاسمی، سمیه نادری به‌عنوان بازیگران و عروسک‌گردانان این نمایش بودند.

این نمایش که به شیوه زنده-عروسکی اجرا شد، درباره واقعه روز عاشوراست. تیر سه شعبه باید تصمیم بزرگی بگیرد. باید برود یا نرود. او مقصر است یا باید تقدیر را رقم بزند؟ باد و آسمان و آفتاب او را راهنمایی می‌کنند. حضرت علی‌اصغر(ع) بر روی دستان امام حسین (ع) است و…

علاقمندان برای تماشای این فیلم‌تئاتر می‌توانند به پایگاه کانون به نشانیcinema.kpf.ir/film، مراجعه کنند.

این نمایش کاری از گروه نمایشی مکتب و به تهیه‌کنندگی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سال ۱۳۸۵ به روی صحنه رفت.

مشاور طراحی و ساخت عروسک را عادل بزدوده و طراحی و ساخت عروسک و دکور را نسیم یاقوتی، رویا ناصری، رکسانا تاج‌الدینی، علیرضا حسین‌پور و آترپای حاجی‌مرادبیگی بر عهده داشتند.
الهه زاده‌محمدی مشاور کارگردان، انوش معظمی شاعر، رضا بنایی و شهرام صالحی موسیقی، نسیم یاقوتی طراح صحنه، محمدرضا شاملوفرد طراح نور و زنده‌یاد بهزاد غریب‌پور طراح پوستر این نمایش هستند.

مرکز تولید تئاتر کانون از ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در قالب بسته‌ای فرهنگی و رایگان با عنوان «هر هفته یک فیلم تئاتر» را در پایگاه خود به صورت آنلاین از ساعت ۹ صبح هر پنج‌شنبه تا ۱۲ شب جمعه اکران می‌کند.
این طرح همزمان با شب باستانی یلدا آغاز شد و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت و دو روز پایانی هفته هر پنج‌شنبه و جمعه، کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به پایگاه کانون به نشانی cinema.kpf.ir/film یک فیلم تئاتر را در کنار خانواده تماشا کنند.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/06 10:33
شماره خبر : 67451
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=67451
بدون نظر

پیام بگذارید