a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

«وافِرِست» مردی که نمی‌خندد

(سینماآفیس) – فیلمبرداری فیلم کوتاه «وافرست» به نویسندگی «احسان خانی‌گلستان» و کارگردانی «محمدحسین دماوندی»  به پایان رسید.

دراین فیلم که تهیه‌کنندگی آن را «حمید عبدالحسینی» و «محمد حسین دماوندی» برعهده دارند؛ تنهایی و فردیت انسان‌ها در عصر مدرن محوریت قرار می‌گیرد تا بیننده بتواند شاهد کنش انسان‌ها ازخارج گود باشد.

«وافرست» پس از طی مراحل فنی به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره فیلم صد ثانیه ارسال شده و پس از آن پخش‌جهانی این اثر آغاز خواهد شد.

دراین فیلم بازیگرانی همچون میلاد ساسانی ، امیرحسین امیری، مهسا ملکی، نگارسعیدی، رهام رحمانی، فراز شیخ‌حسنی، محمدعلیزاده، تیناصفارزادگان و اسلام سعیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم داستان مرد جوانی‌ست که برای تماشای فیلم کمدی تنها به سینما می‌رود‌؛ اما فیلم برای او خنده‌دار و خوشایند نیست و تنها به جهت حفظ ظاهر، سعی می‌کند مثل جمع خود را به خنده وادارد…

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به آرمین بهارلویی، فیلمبردار ، صدابردار: پیام علیجانی، گریم: نسیم الهی‌فر، طراح‌لباس: فاطیما شریف، طراح صحنه: شاهد بهوند، تدوین: احسان خانی‌گلستان و در نهایت؛ مدیر روابط‌عمومی و مشاور امور رسانه‌ای: علیرضا نیاکان و سیده سعیده(سپیده)السادات موسوی سالار، اشاره کرد.

انتهای پیام/

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/11/24 03:47
شماره خبر : 71662
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=71662
بدون نظر

پیام بگذارید