a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

معرفی رئیس جدید شورای نظارت و ارزیابی تئاتر

سینماآفیس: رئیس جدید شورای نظارت و ارزیابی هنرهای نمایشی با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی معرفی شد.

رئیس جدید شورای نظارت و ارزیابی تئاتر معرفی شد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی گزارش می‌دهد؛ طی مراسمی که روز شنبه ۱۸ فروردین‌ماه در دفتر کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی برگزار شد؛ از خدمات فرزان دلفانی به عنوان سرپرست شورای نظارت و ارزیابی تقدیر شد و معارفه میثم جمالی به عنوان رئیس جدید شورا، انجام گرفت.

کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی حکمی میثم جمالی را به عنوان «رئیس اداره نظارت و ارزیابی هنرهای نمایشی» منصوب کرد. در متن حکم مدیر کل هنرهای نمایشی خطاب به میثم جمالی آمده است: «نظر به تعهد، دانش و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «رئیس اداره نظارت و ارزیابی هنرهای نمایشی» منصوب می‌نمایم. امیدوارم با استفاده از همکاری و مشارکت هنرمندان و تعامل سازنده اداره کل هنرهای نمایشی و کلیه ذی‌نفعان در سایه پروردگار متعال در این مسئولیت ارزنده و مهم، موفق بوده و در طول مدت همکاری، با حضور مستمر و بهره‌گیری از توان کارشناسان محترم شورا در این مسیر، کوشا و پیروز باشید.»

میثم جمالی متولد ۱۳۶۳ است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر و ارشد کارگردانی است. از سوابق اجرایی جمالی می‌توان به دستیاری و ریاست دفتر مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری شورای نمایش خانگی سازمان سینمایی، مسئولیت صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی در حوزه نمایش خانگی، عضویت در شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان قزوین از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷، مسئولیت امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مسئولیت امور نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مدیریت اجرایی دهمین دوره جشنواره سراسری ادبیات نمایشی رضوی سال ۱۳۹۴ و … اشاره کرد. همچنین وی در تهیه و تولید ۲۸ فیلم(کوتاه، بلند و مستند) و تئاتر همکاری داشته است. از دیگر حوزه‌های فعالیت هنری میثم جمالی می توان از بازیگری و طراحی صحنه بیش از ۱۵ تئاتر و اثر سینمایی(کوتاه، مستند و بلند) نام برد.

در پایان این مراسم از خدمات فرزان دلفانی در مدت هفت ماه همکاری ایشان به عنوان سرپرست شورای نظارت و ارزیابی تقدیر شد و با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی به عنوان مشاور هنری اداره کل منصوب شد.

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/01/20 06:12
شماره خبر : 95931
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95931
بدون نظر

پیام بگذارید