a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
نشست خبری تمساح خونی

“تمساح خونی”، فیلمنامه غیر خطی که خطی ساخته شد

پایگاه خبری سینماآفیس: جواد عزتی کارگردان فیلم "تمساح خونی" در نشست رسانه‌ای فیلم‌اش اطلاع داد که فیلمنامه فیلم غیر خطی بود و خطی ساخته شد.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد: نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «تمساح خونی» ۱۳ بهمن ماه مصادف با دومین روز از چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر با حضور جواد عزتی کارگردان، کامران حجازی تهیه‌کننده، عباس جمشیدی‌فر، شبنم قربانی، بهزاد خلج و الناز حبیبی از بازیگران فیلم، امیر عاشق حسینی صدابردار، مسعود سخاوت‌دوست آهنگساز، بابک کریمی طراح صحنه، آرتا ماهان طراح لباس و پدرام افشار نویسنده در کاخ رسانه برگزار شد.

محمدرضا مقدسیان مجری نشست‌های خبری جشنواره فجر ۴۲ در ابتدای نشست رسانه‌ای فیلم “تمساح خونی”، توضیح داد: هر روز جشنواره به یکی از بزرگان سینما که دیگر میان ما نیستند، تقدیم می‌شود و امروز جشنواره به نام فریماه فرجامی اختصاص دارد.

در ادامه مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر صحبت‌های مجری نشست‌های خبری جشنواره را تائید و این چنین از خانواده فرجامی تجلیل کرد.

سپس کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم “تمساح خونی” گفت: امیدوارم از فیلم خوشتان آمده باشد و ممنونم که اینجا کنار ما هستید.

جواد عزتی کارگردان فیلم “تمساح خونی” نیز بیان کرد: من می‌خواستم یک فیلم تماشاگرپسند بسازم و در وهله دوم حتما بخش سینما بودن فیلم برایم مهم بود. یعنی وقتی فیلم را می‌بینم، بین پلان‌های این فیلم و پلان‌های یک سریال تفاوت قائل باشم.

او افزود: یادم است روز اول که دور هم‌ جمع شدیم، گفتم من دوست دارم این فیلم را برای این بسازم که در هر بخش آن حداقل یک پیشنهاد کوچک برای سینما داشته باشد.

کارگردان فیلم “تمساح خونی” گفت: من ذات سینمای ایران را دوست دارم و حیف است که در سر این سینمای باشکوه بخورد و دائما بگوییم سینمای ایران عقب مانده است.

عزتی ادامه داد: قبل از هر چیزی دوست داشتم سعی کنم مخاطبان با سینما آشتی کنند.

او بیان کرد: من دیدگاه خودم را از کمدی و سینمایی که بلد بودم، جلوی دوربین بردم و قصد مقایسه با کمدی‌های دیگر را نداشتم.

عزتی افزود: من یک سال قبل از تولید فیلم “تمساح خونی” می‌خواستم فیلمنامه دیگری را جلوی دوربین ببرم که کمدی هم نبود.

کارگردان فیلم گفت: شاید ما فیلم  را در نسخه اکران مردمی دوباره تدوین کنیم اما با وجود این کار، محتوا و ساختار فیلم خیلی تغییر نمی‌کند؛ واقعیت امر این است که فیلمنامه این فیلم غیر خطی نوشته شد و ما می‌خواستیم فیلم را با فیلمنامه خطی تولید کنیم.

پدرام افشار نویسنده فیلم نیز در همین باره گفت: به نظر من ضرب‌آهنگ فیلم به صورت استاندارد حفظ شده است؛ در واقع ما به ژانر متعهد بودیم.

انتهای پیام /.

 

 

 

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/14 07:50
شماره خبر : 95256
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95256
بدون نظر

پیام بگذارید