a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
داریک

خبر خوش برای هنرمندان و دوستداران تئاتر؛

تئاتر ببین، طلا بگیر

سینماآفیس: تماشاچیان نمایش (وی ای آر) به کارگردانی حامد رحیمی نصر به پاس حضورشان در سالن نمایش و حمایتشان از هنر و هنرمندان کشور، ۱۵ صوت طلا را بدون قرعه‌کشی دریافت می‌کنند.

تئاتر ببین، طلا بگیر

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ چه کسی فکر می‌کند با حضور فیزیکی در سالن تئاتر بتواند سرمایه‌گذاری اقتصادی بکند؛ اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌شود این کار را کرد، این گزارش را بخوانید و با ما همراه شوید.

هنر وادی ایجاد شگفتی‌های زیباست و به راستی چه کسی است که زیبایی را دوست نداشته باشد.

امروزه و با رونق گرفتن فضای مجازی بستر جدیدی برای هنرنمایی افراد مختلف فراهم شده و به نظر می‌رسد که دیگر کمتر کسی به حضور فیزیکی در سالن‌های تئاتر و سینما یا گالری‌های هنری فکر می‌کند.

از طرف دیگر با افزایش هزینه زندگی روزمره، عرصه چنان بر همه تنگ شده است که خرید محصولات فرهنگی را از سبد فرهنگی‌شان حذف کرده‌اند و حس می‌کنند زمانی برای صرف کردن در فضاهای هنری ندارند.

در این میان برخی از افراد علاقمند تلاش می‌کنند که عامه مردم را با هنر آشتی دهند و فاصله‌ای را که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، کاهش دهند. مدیران پلتفرم آنلاین خرید و فروش طلا داریک علاقمندان عرصه فرهنگ و هنر هستند بنابراین تصمیم گرفته‌اند که در قالب یک نوآوری، مردم را بیش از پیش به حضور فیزیکی در سالن‌های تئاتر ترغیب کنند.

آنها در واقع به جای آنکه روی حمایت مستقیم از افراد فعال در عرصه تئاتر تمرکز کند، با اهدای کارت‌های سرمایه‌گذاری به تماشاگران تئاتر، حامی آنها می‌شود و در گام اول به مخاطبان نمایش (وی ای آر) بدون هیچ قرعه‌کشی‌ای  ۱۵ صوت طلا هدیه خواهد داد.

پس با همراهی پلتفرم داریک ” تئاتر ببین، طلا بگیر  ” .

شایان ذکر است که طلا از دیرباز همیشه به عنوان یک سنگ ارزشمند شناخته می‌شود و  خرید آن همواره نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده به حساب می‌آید.

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/04/21 07:54
شماره خبر : 96994
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96994
بدون نظر

پیام بگذارید