a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

بندیکت کامبربچ در حال مذاکره برای حضور در سریال Eric

بندیکت کامبربچ، در حال مذاکره با نتفلیکس برای حضور در سریال Eric است.

به گزارش سینماآفیس به نقل از زومجی: سریال Eric به کارگردانی لوسی فوربس، قرار است قرار است در ۶ قسمت تولید شود.

بندیکت کامبربچ، بازیگر بریتانیایی نقش دکتر استرنج و شرلوک هولمز، در حال مذاکره با نتفلیکس برای حضور در سریال Eric است.

این سریال در نیویورک دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که کامبربچ نقش وینسنت سالیوان، عروسک‌ساز اصلی و عروسک‌گردان محبوب‌ترین نمایش کودکان آمریکا را بر عهده دارد.

اتفاقات سریال اریک به نویسندگی ابی مورگان، از جایی آغاز می‌شود که پسر وینسنت سالیوان ناپدید می‌‌شود و او اکنون بی‌خانمان است و با اعتیاد به مواد مخدر دست‌وپنجه نرم می‌کند. تنها همراه وینسنت یک عروسک آبی رنگ ۲ متری به‌نام اریک است که او را در ماجراجویی برای یافتن پسرش و یافتن راهی به خانه همراهی می‌کند.

ابی مورگان همچنین تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

کامبربچ پیش از این سابقه بازی در سریال محدود را داشته است و او برای بازی در سریال Patrick Melrose نامزد دریافت یک جایزه امی شده بود. او قرار است در سریال The 39 Steps که یک سریال محدود دیگر است نیز جلوی دوربین برود. کامبربچ به‌تازگی در همکاری دیگرش با نتفلیکس در فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون بازی کرده است.

وی همچنین در آثاری چون سریال Sherlock، فیلم War Horse، سه‌گانه هابیت، فیلم Twelve Years a Slave، فیلم Star Trek Into Darkness، فیلم Black Mass فیلم The Fifth Estate، فیلم The Imitation Game، فیلم The Current War، فیلم ۱۹۱۷، فیلم The Power of the Dog، فیلم Doctor Strange، فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم Avengers: Infinity War، فیلم Avengers: Endgame و فیلم Spider-Man: No Way Home، بازی کرده‌ است.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/16 09:35
شماره خبر : 68308
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=68308
بدون نظر

پیام بگذارید