a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

برگزاری شب شعر جان‌فدا

شب شعر جان‌فدا فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱، برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری صبا: شب شعر جان‌فدا روز دوشنبه ۱۲ دی در فرهنگسرای اندیشه، برگزار می‌شود.

نشست بررسی ابعاد رسانه‌ای شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی و شب شعر دوشنبه مصادف با شب شهادت سردار سلیمانی، برگزار می‌شود.

جمعی از چهره‌های صاحب نظر، اهالی رسانه و شاعران با مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم حضور داشته است.

سیدمجتبی ابطحی دبیر کل کنفرانس انتفاضه فلسطین، سردار عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانان ویژه این مراسم بوده که در قالب یک نشست به بررسی ابعاد رسانه‌ای شخصیت سردار سلیمانی می‌پردازند.

هم‌چنین شب شعر «جان‌فدا» با حضور شاعران آئینی برجسته کشور برگزار می‌شود. در این جلسه، ناصر فیض، صابر خراسانی، عبدالرحیم سعیدی‌راد، علی داودی، محمود حبیبی کسبی، محمدمهدی عبدالهی، محمدمهدی خانمحمدی، سیده فاطمه موسوی و فریبا یوسفی شعرخوانی خواهند کرد.

این شب شعر در ادامه شب شعرهای «حضور»، روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه مصادف با شب شهادت سردار سلیمانی از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. شب شعرهای «حضور» ویژه برنامه فرهنگسرای رسانه است که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با حضور شاعران آئینی برجسته کشور اجرا می‌شود.

فرهنگسرای رسانه به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی محصولات تصویری مجازی ویژه‌ای را اعم از فتوکلیپ، موشن‌گرافیک و … تولید کرده است که در شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای رسانه منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/12 10:03
شماره خبر : 67861
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=67861
بدون نظر

پیام بگذارید