a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
کریس ایوانز

کریس ایوانز بمب رژیم صهیونیستی را امضا کرد؟ توضیحات بازیگر مارول درباره عکسی که در فضای مجازی منتشر شد

توضیحات بازیگر مارول درباره عکسی که در فضای مجازی منتشر شد

سینماآفیس: چند روز پس از آنکه نیکی هیلی نامزد سابق جمهوری‌خواه ریاست جمهوری در حال امضای گلوله‌های توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی دیده شد، عکس مشابهی از کریس ایوانز در فضای مجازی منتشر شد و بحث داغی را بر سر زبان‌ها انداخت.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هندوستان تایمز گزارش می‌دهد؛ این هفته عکسی در فضای مجازی منتشر شد که ظاهرا ستاره مارول را در حال امضا کردن یکی از موشک‌های (رژیم صهیونیستی) نشان می‌دهد.

کریس ایوانز پس از انتشار آن عکس با برخورد لفظی کاربران فضای مجازی مواجه شد.

قهرمان مارول روز پنجشنبه به شبکه اجتماعی سر زد و سکوتش را شکست.

او نوشت ( مطالب نادرست زیادی درباره این تصویر منتشر شده است. کمی توضیح: این عکس سال ۲۰۱۶ در یکی از تورهای یو اس ا گرفته شده و شیئی که به نظر می‌رسد بمب است، در واقع هر نوع بمب، موشک یا سلاحی نیست.)

کریس اوانز

 

ایوانز قبلا توضیح داد که آن شیئ یک شیئ بی‌اثر است که فقط برای رسیدن به اهداف آموزشی و نمایشی استفاده می‌شود.

او سپس برای اثبات حرفهایش عکس اسکرین شات مقاله‌ای را که یکی از خبرگزاری‌های فرانسه در فوریه ۲۰۲۴ منتشر کرد، بارگزاری کرد.

مقاله (بررسی حقایق) خبرگزاری فرانسه تائید می‌کند که ایوانز و گروهی از بازیگران در دسامبر ۲۰۱۶ برای برگزاری یک تور به ترکیه رفته بودند.

جنیفر پاسی مدیر ارتباطات یو اس ا به خبرگزاری فرانسه گفته است که عکس کریس ایوانز با حمله اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به غزه ارتباطی ندارد و می‌تواند تائید کند که آن عکس را یکی از عکاسان وزارت دفاع در یکی از تورهای یو اس ا که در سال ۲۰۱۶ برگزار شد، گرفته است.

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/03/19 04:21
شماره خبر : 96670
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96670
بدون نظر

پیام بگذارید