a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
فرانسیس فورد کاپولا

چرا فرانسیس فورد کاپولا می‌گوید هالیوود دیگر من را نمی‌خواهد؟

سینماآفیس: فرانسیس فورد کاپولا درباره سفر چند دهه‌ای به سمت مگالوپولیس صحبت کرد و به بحث و جدل‌های پیرامون رفتارش در سر صحنه فیلمبرداری پرداخت.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ فیلم مگالوپولیس به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا یکی از پر هیاهوترین فیلم‌های ارائه شده به هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن بود و افراد زیادی منتظر اکران‌اش هستند.

 

این فیلم حتی قبل از اولین اکران در جشنواره کن نیز با انتقادات زیادی مواجه بود و فرانسیس فورد کاپولا در مصاحبه جدیدی که با تلگراف داشته، بیان کرده که چگونه به مدت ۴۰ سال برای تولید فیلم مذکور تلاش کرده و چرا با انتقادات و اتهامات مواجه شده است.

 

آنچه فرانسیس گفت

 

فرانسیس فورد کاپولا در طول مصاحبه گفت: می‌دانید! من همیشه احساس می‌کردم که مخلوق هالیوود هستم و به هالیوود رفتم تا با راجر کورمن همکاری کنم و با وینسنت پرایس ملاقات داشته باشم.

 

حالا هالیوود دیگر من را نمی‌خواهد و همچون مادری است که کودک سرکشش را انکار می‌کند.

 

هالیوود من را خلق کرد اما دیگر من را نمی‌خواهد و من این را درک می‌کنم اما نمی‌توانم قبول کنم.

 

درباره میراث

 

کارگردان پدر خوانده گفت: یک دقیقه شما مهم هستید، لحظه‌ای دیگر فراموش می‌شوید و سپس نیم قرن بعد از آن، دوباره زنده می‌شوید.

 

پاداشی که هالیوود به من می‌دهد، پول نیست. من زمانی پاداش می‌گیرم که فیلمسازان جوانی که اثر زیبایی ساخته‌اند، بگویند من می‌خواستم فیلم‌ام را بسازم. خدای من! چه اثر خوبی است.

 

فرانسیس فورد کاپولا سپس درباره نقدهایی که به رفتارهایش شده، گفت: کلمه آشفته در هالیوود به معنای چیزی است که به آن عادت نداریم؛ امروزه استودیوها کوکاکولا می‌سازند. آنها می‌دانند که اگر طعم محصولاتشان ثابت بماند، شانس خوبی برای کسب درآمد دارند اما هنر آشفته است و وقتی که کارآمد باشد، مشکلاتی برایش پیش می‌آید.

 

مگالوپولیس با بودجه شخصی ۱۲۰ میلیون دلاری تولید شده و بازیگرانش آدام درایور، ناتالی امانوئل، جیانکارلو اسپوزیتو، شیا لابوف، اوبری پلازا، لارنس فیشبورن، تالیا شایر و جیسون شوارتزمن هستند.

 

این فیلم در ۲۷ سپتامبر در سینماها اکران می‌شود.

 

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/06/25 05:37
شماره خبر : 97724
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97724
بدون نظر

پیام بگذارید