a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
شکار گلوم

شرکت برادران وارنر اولین فیلم از سری فیلم‌های لایو اکشن جدید (ارباب حلقه‌ها) را با نام (شکار گلوم) در سال ۲۰۲۶ اکران می‌کند

سینماآفیس: شرکت برادران وارنر اولین فیلم از سری فیلم‌های لایو اکشن جدید (ارباب حلقه‌ها) را با تمرکز بر شخصیت گلوم و با کارگردانی اندی سرکیس تولید می‌کند و در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد کرد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد؛ دیوید زاسلاو مدیر عامل شرکت برادران وارنر روز پنجشنبه گفت: پیتر جکسون کارگردان اصلی سه گانه (ارباب حلقه‌ها) و فرن والش و فیلیپا بوینز که شرکای او به حساب می‌آیند، تهیه‌کننده فیلم (شکار گلوم) هستند.

زاسلاو اعلام کرد که پروژه (شکار گلوم) هم‌اکنون در مراحل اولیه نگارش و توسعه فیلمنامه است و داستان‌هایی را روایت خواهد کرد که هنوز گفته نشده‌اند.

ساخت یک فیلم دیگر با عنوان (ارباب حلقه‌ها:جنگ روهیریم) به کارگردانی کنجی کامیاما نیز در ۱۳ دسامبر کلید می‌خورد. آن فیلم داستان ۲۰۰ سال قبل از وقایع (هابیت) را روایت می‌کند.

بیش از دو دهه از آشنایی مخاطبان سینما با سه گانه فیلم (ارباب حلقه‌ها) می‌گذرد. سه گانه اصلی (ارباب حلقه‌ها) نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت.

سه گانه بعدی پیتر جکسون که با عنوان (هابیت) شناخته می‌شد با آن فیلم‌ها تطابق داشت. در واقع جکسون، والش و بوینز همواره تلاش کرده‌اند که با پایبندی به نوشته نویسنده، از روی داستان‌های جان رونالد روئل تالکین فیلم بسازند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اندی سرکیس کارگردان فیلم (ارباب حلقه‌ها: شکار گلوم) یکی از بازیگران فیلم‌های سه گانه (هابیت) بود.

از بازیگران دیگر آن ۳ گانه می‌توان به مارتین فریمن، ایان مک کلن، ریچارد آرمیتاژ، ویلیام کیرچر، گراهام مک تاویش، کن استات، هوگو ویوینگ، آیدان تورنور، کیت بلانشت، ایان هلم، سیلوستر مک کوی، الیجاه وود، اورلاندو بلوم، کریستوفر لی، اوانجلین لیلی، بیلی کانلی، استیون فرای، لوک اوانز و جیمز نسبیت اشاره کرد.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/02/23 09:19
شماره خبر : 96400
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96400
بدون نظر

پیام بگذارید