a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

شبح اپرا در ایتالیا

(سینماآفیس) – رامین کریم‌لو هنرمند ایرانی‌تبار ساکن کانادا در اجرایی تازه از نمایش «شبح اپرا» در ایتالیا روی صحنه می‌رود.

نمایش موزیکال اندرو لوید وبر به زبان انگلیسی در شهر تریسته ایتالیا اجرا می‌شود.

رامین کریملو که این روزها در برادوی در نمایش موزیکال «دختر شوخ» روی صحنه است، تابستان ۱۴۰۲ شخصیت اصلی نمایش «شبح اپرا» در شهر تریسته و در سالن «تئاترو استابیل دل فریول ونیتزیا جولیا» را از چهارم ژوئیه (سیزده تیر) بازی می‌کند.

فروش بلیت این نمایش از نهم ماه مارس (هجدهم اسفند) شروع می‌شود.

«شبح اپرا» برای نخستین بار است که در ایتالیا اجرا می‌شود و فدریکو بلونه کارگردانی‌اش را برعهده گرفته است. نمایش کاملا به زبان انگلیسی اجرا می‌شود و جلوه‌های بصری نوآورانه‌ای شامل لوستر شعله‌ور با شبح روی آن در این اجرا به کار گرفته خواهد شد.

نمایش موزیکال «شبح اپرا» اثر اندرو لوید وبر و برگرفته از رمان فرانسوی به همین نام نوشته گاستون لورو نخستین بار در «وست اند» در شهر لندن سال ۱۹۸۶ اجرا شد. «شبح اپرا» یکی از طولانی‌ترین اجراها را در تاریخ نمایش جهان را دارد. در برادوی نیز «شبح اپرا» رکورددار نمایش روی صحنه بوده است.

داستان درباره مردی با استعداد اما با صورتی آسیب‌دیده به نام اریک است و به خاطر عشقی که به یکی از آوازخوان‌های زن اپرا به اسم کریستین دارد، دست به ارعاب کارمندان و تماشاگران اپرای گارنیه پاریس می‌زند تا سبب پیشرفت آوازخوان محبوبش در اپرا شود.

رامین کریملو پیش از این نقش شبح را در «وست اند»، در سالن‌های نمایشی کشور کره و در بیست‌وپنجمین سالگرد نمایش «شبح اپرا» در رویال آلبرت هال اجرا کرده است.

منبع: تیه‌تر مانیا

انتهای پیام/

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/12/13 09:39
شماره خبر : 73855
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=73855
بدون نظر

پیام بگذارید