a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

آغاز اجراهای نمایش نوری که هست از ۱۱ دی

اجراهای نمایش نوری که هست به کارگردانی علی روحی از ۱۱ دی ۱۴۰۱ در تماشاخانه اهورا آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری صبا: نمایش نوری که هست با طراحی و کارگردانی علی روحی و تهیه‌کنندگی سینا صادقی، از ۱۱ دی ساعت ۲۰ روی صحنه تماشاخانه اهورا می‌رود.

در آستانه آغاز اجراهای این نمایش از پوستر آن نیز با طراحی مهدی کازرانی، رونمایی شد.

صابر کریمی، فرناز رحمانی، ارغوان طاهری فرد، مهدی کازرانی بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان اثر به نویسندگی آرام محضری، آمده است:«مجسمه سازی که سفارش ساخت یک مجسمه را گرفته اما سفارش را آن طور که خودش خواسته ساخته است و درحالی که سه روز مانده به تحویل سفارش، سفارش دهنده برای دیدن مجسمه اش به کارگاه او می آید.»

این نمایش تا ۲۷ دی روی صحنه خواهد بود.

علی روحی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه است و سابقه ساخت فیلم هایی کوتاهی همچون «۲۷» و «کودکی» را در کارنامه دارد و پیش از این، نمایش «بی نشان» را در جشنواره تئاتر مقاومت روی صحنه برده است.

آهنگساز: سینا صادقی، طراح نور: رسول بابایی، طراح و مجری گریم: زهرا حمیدی، طراح لباس: مهدیه خلج زاده، صنم حسین پور، طراح صحنه: حسین زرگر، مدیر تولید: حمیدرضا طالبی، تیزر: بهرام لطفی، تایپوگرافی: جواد یعقوبی، عکاسان: امیرحسین احسانی، زهرا نیکخواه، آیدا عظیمی، مدیر روابط‌عمومی: حمیدرضا طالبی، سایر عوامل این نمایش هستند.

علاقمندان برای تهیه بلیت اثر می‌توانند به سایت فروش بلیت تیوال و همچنین، گیشه تماشاخانه اهورا واقع در ابتدای مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری تیتان (عرفان) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/05 10:45
شماره خبر : 67286
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=67286
بدون نظر

پیام بگذارید