a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

تاریخ پخش سریال Rabbit Hole مشخص شد

تاریخ پخش سریال Rabbit Hole، اعلام شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از زومجی: شبکه آنلاین پارامونت پلاس اعلام کرد که سریال Rabbit Hole، از تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۳ (۶ فروردین ۱۴۰۲)، پخش خواهد شد.

جان رکوآ و گلن فیکارا در کنفرانس انجمن منتقدان تلویزیون شبکه پارامونت پلاس، تاریخ پخش این سریال را اعلام کردند.

دو قسمت اول این سریال در این تاریخ و به صورت همزمان منتشر خواهند شد.

قسمت‌های بعدی این سریال جاسوسی، هر هفته در روزهای یکشنبه در آمریکا و کانادا و دوشنبه‌ها در بریتانیا، استرالیا، آمریکای لاتین، ایتالیا، آلمان، سوئیس، اتریش و فرانسه، پخش می‌شود.

کیفر ساترلند در نقش جان ویر، راب یانگ در نقش ادوارد هوم، چارلز دنس در نقش دکتر بن ویلسون، متا گلدینگ در نقش هیلی وینتون، انید گراهام در نقش جوزفین مدی، جیسون باتلر هارنر در نقش والنس، والت کلینک در نقش کارآموز، وندی مکه‌نا در نقش دبرا و مارک وینیک در نقش یانگ کرولی، بازیگران این سریال هستند.

کیفر ساترلند در سریال لانه خرگوش نقش جان ویر، یک جاسوس شرکتی را بازی می‌کند که مهارت زیادی در فریبکاری دارد. جان خیلی زود توسط یک قدرت اسرارآمیز با توانایی نفوذ و کنترل جمعیت‌ها متهم به قتل می‌شود، اما دربرابر این پاپوش ساکت نمی‌نشیند.

ساترلند اعلام کرد که سریال لانه خرگوش با الهام از آثار مهیج با محوریت توطئه دهه ۱۹۷۰ نظیر فیلم Three Days of the Condor (سه روز کرکس) به کارگردانی سیدنی پولاک ساخته شده است.

کیفر ساترلند، جان رکوآ، گلن فیکارا، چارلی گوگولاک، سوزان بایمل و هانت بالدوین، تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/22 12:34
شماره خبر : 68887
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=68887
بدون نظر

پیام بگذارید