مدیر ارتباطات و امور بینالملل سازمان زیباسازی شهر تهران عنوان کرد:
نگاه حمایتی و عادلانه به تبلیغات محیطی سینما
(سینماآفیس) – محمدرضا نوریان مدیر ارتباطات و امور بینالملل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره سیاست این سازمان در نصب بیلبوردهای تبلیغاتی آثار سینمایی از رویکرد حمایتی و عادلانه خبر داد.
محمدرضا نوریان، نحوه تبلیغات محیطی فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی
که در نوروز ۱۴۰۲ در سینماهای کشور اکران شده است، عنوان کرد:
سازمان زیباسازی شهر تهران تعامل خوب و مناسبی با صاحبان آثار سینمایی دارد
و نگاه سازمان در این خصوص حمایتی و توزیع عادلانه فضاهای تبلیغاتی بین آثار سینمایی است.
در مورد فیلم سینمایی «غریب» هم باید بگویم که سازمان سینمایی شهر تهران با موسسه اوج صاحب این اثر،
تعاملات لازم را از ابتدای ماجرا، منطبق با ظرفیتها و پتانسیلهای این فیلم و سازمان زیباسازی داشته است و
تبلیغات این فیلم سینمایی در سازههای تبلیغاتی شهر اکران شده است.
نوریان خاطرنشان کرد:
سیاست و رویکرد سازمان زیباسازی شهر تهران حمایت از آثار فاخر و ارزشی سینمایی است و این نهاد با نگاه عادلانه،
امتیازات برابر را با توجه به مقررات، ظرفیتها و محدودیتهای این نهاد به همه فیلمها و آثار سینمایی اختصاص میدهد.
او در پایان عنوان کرد:
تعداد آثار سینمایی بالاست و محدودیتها این اجازه را نمیدهند که به یک فیلم بیشتر از بقیه آثار بپردازیم و طبق روال سنوات گذشته،
امسال نیز با صاحبان آثار تعاملات و رایزنیهایی داشتهایم و نسبت به اکران بیلبوردها اقدام کردیم.
فیلم «غریب» در اکران نوروزی خود تاکنون ۵ میلیارد و هفتصد میلیون تومان
در تهران و شهرستانها فروخته است که بر اساس آمار سمفا،
۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان (بیش از نصف فروش کل کشور) متعلق به تهران بوده است.
این در حالی است که یکی از عوامل پخش این فیلم، اخیرا در اظهارنظری، میزان متوسط فروش فیلم را به تبلیغات شهری و تلویزیونی مربوط دانسته بود.
منبع:صبا
انتهای پیام/
اشتراک ها :نمایش موزیکال هفت خان اسفندیار ،آغاز پیش فروش بلیت - دفتر سینمایی پایگاه تحلیلی خبری
/