a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

کاوه راد، وکیل دادگستری در اینستاگرام خود نوشته است که برای شقایق دهقان، بازیگر سینما در یکی از پرونده‌های قضایی تشکیل شده، قرار کفالت صادر شده است.

فهیمه موسوی، بازیگر نقش هوا در نمایش مکبث‌زار و دانش‌آموخته کارشناسی‌ ارشد ادبیات‌نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس، فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه سینما، تئاتر و تلوزیون از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده است. او تاکنون در نمایش‌های متعددی به نقش‌آفرینی پرداخته و بازیگری را در آثار بزرگانی چون محموداستادمحمد در کارنامه خود ثبت کرده است. فهیمه موسوی در یادداشت اختصاصی برای سینماآفیس از روند دیالکتیک خلق شخصیت هوا مینویسد:

«یاشار نادری» دانش‌آموخته رشته مهندسی نساجی و بازیگر نقش دل‌کنک در نمایش مکبث‌زار که تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن اصلی تئاترشهر به روی صحنه می‌رود، از سال ۱۳۷۹ مشغول به فعالیت حرفه‌ای در عرصه بازیگری است. شخصیت دل‌کنک از مهمترین شخصیت‌هایی است که ابراهیم‌پشت‌کوهی در نسخه مکبث خود به نمایشنامه شکسپیر اضافه کرده است و یاشار نادری در کنار دو نقش دانکن و زار بزرگ به ایفای این نقش در مکبث زار پرداخته است. بازیگر نقش دل‌کنک در یادداشتی اختصاصی برای سینماآفیس از سازوکار نقش‌آفرینی خود در این اثر می‌نویسد:

(سینماآفیس) – اداره کل هنرهای نمایشی آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر،

تماشاخانه سنگلج و تالار هنر را تا پایان روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه به تفکیک اجراها، اعلام کرد.

(سینماآفیس) – گیشه سینمای ایران از آغاز سال ۱۴۰۲ تاکنون توانسته به مرز ۲۰۰ میلیارد تومان برسد که در این میان ۱۲۵ میلیارد تومان سهم فیلم سینمایی کمدی فسیل است.

(سینماآفیس) – غلامحسین لطفی ضمن بیان اینکه به علت بیماری نتوانسته سرکار برود، گفت: بیش از ۲ سال است که کاری نیست و همین طور بیکار می‌چرخیم!

(سینماآفیس) – پیمان جبلی پس از اختتامیه جشنواره رادیویی پژواک در جمع خبرنگاران از تصمیمی مبنی بر خرید آثار شبکه نمایش خانگی خبر داد و افزود:

به محض این‌که کارهای فاخری که قابل حمایت، پشتیبانی و مشارکت باشد، ارائه شود،

حتما به وعده‌ای که داده‌ایم عمل می‌کنیم و حتی سعی می‌کنیم زودتر این اتفاق بیفتد.

(سینماآفیس) – چهره‌پردازی در هنر نمایش که از نقاشی و مجسمه‌سازی منشعب شده، قدمتی به پیشینه‌ی تاریخ تئاتر دارد‌. گزافه نیست که گریم را به عنوان یکی از ارکان موفقیت تئاتر عنوان کنیم!