a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

اعلام تاریخ پخش انیمیشن Batman

برادران وارنر با انتشار نخستین تریلر انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham، تاریخ پخش آن را اعلام کرد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از زومجی: برادران وارنر نخستین تریلر انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham به کارگردانی کریستوفر برکلی و سم لیو را منتشر کرد.

در این تریلر شاهد تهدید جدیدی هستیم که گاتهام را تهدید می‌کند و بتمن باید با این تهدید فراطبیعی مواجه شود و آن را متوقف کند.

در پایان این تریلر تاریخ پخش این انیمیشن اعلام شده است.

این انیمیشن در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۳ (۸ فروردین ۱۴۰۲) به‌صورت خانگی عرضه خواهد شد که شامل نسخه دیجیتالی، بلوری و ۴K Ultra HD می‌شود.

دیوید گیونتولی در نقش بتمن، تاتی گابریل در نقش کی لی کین، کریستوفر گورهام در نقش الیور کوئین، پاتریک فابین در نقش هاروی دنت، جان دیماجیو در نقش جیمز گوردون، نوید نگهبان در نقش راس الغول و دیوید دستمالچیان در نقش گرندون، صداپیشگان این انیمیشن هستند.

در خلاصه داستان این انیمیشن به نویسندگی جیس ریچی، آمده است: بتمن با نیروهای ماوراء الطبیعه لاوکرفتی مواجه شده است که شهر گاتهام را تهدید می‌کنند. همچنین بتمن در این راه با نسخه‌های بازآفرینی شده متحدان و دشمنان قدیمی شوالیه تاریکی مثل گرین ارو، راس الغول، مستر فریز، کیلر کراک، دو چهره، جیمز گوردون و غیره ملاقات خواهد کرد.

ساخت انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham پیش از این در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۲ تایید و اعلام شده بود.

این انیمیشن براساس کمیک‌های محدود Batman به همین نام ساخته شده است که این کمیک‌ ۳ قسمتی در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ منتشر شده بودند.

همچنین تصویر روی جلد آن منتشر شده است.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/11/01 00:17
شماره خبر : 69608
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=69608
بدون نظر

پیام بگذارید