a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
کوین اسپیسی

کوین اسپیسی به تلاش برای اخاذی ۱۰۰ هزار دلاری متهم شد

سینماآفیس: کوین اسپیسی متهم شد که برای اسباب‌کشی از خانه‌ای که در بالتیمور داشته، ۱۰۰ هزار دلار خواسته است البته آن خانه به شخص دیگری فروخته شده است.

متهم به : اخاذی ۱۰۰ هزار دلاری

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هندوستان تایمز گزارش می‌دهد؛ کوین اسپیسی برای تخلیه خانه‌ای که در بالتیمور داشته، ۱۰۰ هزار دلار می‌خواهد، اگرچه آن خانه به شخص دیگری فروخته شده است.

خانه ۵ طبقه و ۹۰۰۰ فوت مربعی کوین اسپیسی در ماه ژوئیه مصادره و به حراج گذاشته شد زیرا اسپیسی زمانی که به تجاوز متهم شده بود، هیچ کار و درآمدی نداشت و نمی‌توانست اقساط خرید خانه را پرداخت کند.

بنابرگزارش‌ها، سام عسگری سرمایه‌گذار املاک و مستغلات که هیچ ارتباطی با سام اصغری همسر سابق بریتنی اسپیرز ندارد، ملک کوین اسپیسی را به قیمت ۳.۲۴ میلیون دلار خریده است. او اکنون اسپیسی را به اخاذی پول متهم کرده است.

عسگری به نیویورک پست گفت: کوین اسپیسی از من ۱۰۰ هزار دلار می‌خواهد تا ملک را در ۱۷ نوامبر تخلیه کند و من به این درخواست او جواب منفی دادم اما او گفت که این پیشنهاد نهایی او است.

اسپیسی می‌‌خواهد از تبلیغات منفی استفاده کند و خودش را قربانی نشان دهد. من قصد ندارم که قربانی نقشه او شوم.

عسگری افزود: من به صورت قانونی با کوین اسپیسی مقابله می‌کنم و اگر او در ۱۷ نوامبر خانه را تخلیه نکند، به خاطر هر روز اقامت‌اش از او شکایت خواهم کرد.

کوین اسپیسی هیچ دلیلی برای تخلیه نکردن خانه ارائه نمی‌دهد.

عسگری فاش کرد که هم‌اکنون به عنوان صاحب ملک باید ماهانه ۴۰ هزار دلار برای پرداخت هزینه‌های مالیات، آب و برق ملک بپردازد.

بنابرگزارش‌ها، کوین اسپیسی هفته گذشته تلاش کرد تا روند فروش ملک‌اش را مسدود کند. او ملک مذکور را در سال ۲۰۱۷ با پرداخت ۵.۶۵ میلیون دلار خریده بود.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/06/24 06:56
شماره خبر : 97625
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97625
بدون نظر

پیام بگذارید