a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
گربه وحشی

فیلم‌های برتر سال ۲۰۲۴ به روایت مخاطبان هالیوود ریپورتر

سینماآفیس: هالیوود ریپورتر کدام فیلم‌ها را فیلم‌های برتر سال ۲۰۲۴ می‌داند؟

فیلم‌های برتر سال ۲۰۲۴

سینماآفیس به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد؛ کارشناسان هالیوود ریپورتر از ابتدای هر سال  کارشان را به صورت جدی شروع و پیگیری می‌کنند تا بتوانند فیلم‌های برتر آن سال را شناسایی و به سینمادوستان معرفی بکنند. آنها هم‌اکنون فیلم‌های برتر سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی کرده‌اند و شما نام آن فیلم‌ها را در این گزارش می‌بینید و می‌خوانید.

 

شیمر

آلیچه رورواکر کارگردان، تدوین‌گر و فیلمنامه‌نویس ایتالیایی در سال ۲۰۲۲ گروهی از بازیگران شامل جاش اوکانر، کارول دوارته،  وینچزو نمولاتو، آلبا رورواکر و ایزابلا روسلینی را دور هم جمع کرد تا بتواند فیلم درام ایتالیایی، فرانسوی و سوئیسی (شیمر) را تولید کند.

فیلم (شیمر) داستان یک باستان‌شناس را روایت می‌کند که در منطقه توسکانی عاشق نوه یک پیرزن اشرافی می‌شود و سپس نامزدش را گم می‌کند.

این باستان‌شناس که از هجران نامزدش رنج می‌برد، ناگهان قدرتی عجیب پیدا می‌کند و با بهره‌گیری از آن قدرت می‌تواند فقط با استفاده از یک چوب محل اختفای عتیقه‌های مدفون شده تمدن اتروسک را بیابد.

 

شیطان وجود ندارد

فیلم درام (شیطان وجود ندارد) محصول سال ۲۰۲۳ و کشور ژاپن است. تماشاگران این فیلم، داستان مردی را مرور می‌کنند که همراه با دخترش در یک روستای زیبا و آرام زندگی می‌کند تا اینکه خبر ساخت اردوگاهی تفریحی در نزدیکی خانه‌شان شنیده می‌شود.

 

مرز سبز

فیلم (مرز سبز) به کارگردانی آگنیشکا هولاند، فیلمی درام است که  با بازی جلال الطویل، مایا اوشتاشفسکا و توماش وئوسوک تولید شده و اکران می‌شود.

 

درون و بیرون ۲

(درون و بیرون ۲) به کارگردانی کلسی من دنباله‌ای مستقیم برای فیلم درون و بیرون است و ماجراهای رایلی را پیگیری می‌کند.

این فیلم با صداپیشگی ایمی پولر، فیلیس اسمیت، لوئیس بلک، تونی هیل، لایزا لاپیرا، مایا هاک، آیو ادبری،  ادل اگزارکوپولوس و پال والتر هاوزر نشان می‌دهد که رایلی ۱۳ ساله با چه احساسات درونی دست و پنجه نرم می‌کند.

 

من کاپیتان هستم

فیلم درام (من کاپیتان هستم) به کارگردانی ماتئو گارونه و با بازی سیدو صیر، مصطفی فال، ایساکو ساواگودو و هاشم یعقوبی داستان سفر ۲ مرد اهل سنگال را که رویای اروپا را دارند، روایت می‌کند.

 

درخشش تلویزیون را دیدم

فیلم (درخشش تلویزیون را دیدم) به کارگردانی جین شونبرون فیلمی ترسناک و ماورایی است که ۲ دوست را با مشکلات روانی و هویتشان مواجه می‌کند.

 

گربه وحشی

فیلم (گربه وحشی)، اثری مستند است که داستان واقعی سرباز جوانی را روایت می‌کند که دچار اسیب‌های روحی پس از جنگ شده و با پرورش یک پلنگچه یتیم در جنگل‌های آمازون فرصت بازسازی روحش را پیدا می‌کند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/03/30 11:59
شماره خبر : 96750
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96750
بدون نظر

پیام بگذارید