a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
فضای اطراف تئاتر شهر

آغاز طرح «ممانعت از دستفروشی» در محدوده تئاتر شهر

منبع/ ایسنا

(سینماآفیس) – مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان از آغاز طرح ممانعت از دستفروشی و بساط گستری در اطراف تئاترشهر و بوستان دانشجو از امروز (دوشنبه) خبر داد.

مسعود رنجبریان در گفت و گو در مورد اجرای این طرح گفت: باتوجه به مطالبه شهروندان و تأکیدات اعضای شورای شهر تهران و شهردار تهران از امروز (دوشنبه ۱۹ تیرماه) با توجه به ممنوعیت دستفروشی در اطراف تئاترشهر با همکاری پلیس و حضور نیروهای شهربان و حریم بان نسبت به آزادسازی حریم تئاتر شهر در قالب اجرای طرح ممانعت از دستفروشی و بساط گستری اقدام خواهد شد.

 

وی افزود: بی تردید این طرح با محوریت نیروهای شهربان و حریم بان و با همراهی و همکاری عوامل شهرداری منطقه ۶ و ۱۱ و یگان امداد فراجای تهران انجام می شود و با توجه به مطالبه شهروندان و مدیریت شهری برای ممانعت از دستفروشی در محدوده تئاتر شهر و بوستان دانشجو و برای تحقق این مطالبه این طرح ادامه دارد.

 

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در توضیح تعداد نیروهایی که در اجرای این طرح به کار گرفته شده‌اند گفت: امروز ۱۲۰ نفر از نیروهای شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران به همراه ۸۰ نفر از نیروهای یگان امداد پلیس به همراه عوامل شهرداری‌های منطقه ۶ و ۱۱ و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در محدوده برای جلوگیری از بساط گستری و دست فروشی حضور دارند.

 

وی افزود: تمامی غرفه‌های عرضه اغذیه نیز در محدوده تئاتر شهر جمع آوری شده است و نیروها حدود یک ماه برای پاکسازی کامل در محدوده حضور خواهند داشت و پس از آن نیز نیروهای شهرداری منطقه ۶ و ۱۱ می‌توانند در محدوده نقش آفرین باشند.

 

وی تاکید کرد: قطعاً در مرحله بعد افرادی که به لحاظ معیشتی دست به دست فروشی می‌زنند شناسایی و در روز بازارها توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل ساماندهی خواهند شد. اولویت اول در ممانعت از بساط گستری محدوده تئاترشهر و بعد از آن ضلع غربی خیابان ولیعصر و در نهایت ضلع شمالی و امتداد آن تا میدان ولیعصر خواهد بود که از حضور دستفروشان و بساط گستران ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

صبح امروز در محدوده تئاترشهر مستقر است اجرای این طرح تا زمان انتشار خبر در کمال آرامش برقرار بوده و از هرگونه بساط گستری و دستفروشی ممانعت شده است.

 

نسبت به روزهای گذشته آرامش در محدوده حاکم شده و علاوه بر اطراف تئاتر شهر پیاده راه ضلع مقابل تئاتر شهر، زیرگذر و درب مترو نیز خلوت شده و تردد راحت تر انجام می شود اتفاقی که مدتها بود در این محدوده دیده نمی شد و آرامش در این محدوده فراموش شده بود.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/04/19 06:22
شماره خبر : 91776
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=91776
بدون نظر

پیام بگذارید