a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
خرگوش شنل‌پوش و اژدها

خرگوش شنل‌پوش و اژدها به تالار احسان شیراز می‌روند

سینماآفیس: نمایش عروسکی و موزیکال (خرگوش شنل پوش و اژدها) در تالار احسان شیراز به نمایش در خواهد آمد. 

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ زهرا حمیدی کارگردان، طراح صحنه و صداپیشه در قالب جدیدترین اثرش، داستان خرگوش (شنل‌پوش و اژدها) را با کمک خلیل‌الله رضایی نویسنده، عروسک‌ساز و سازنده دکور، علی ربیعی سازنده موسیقی، مرتضی محمدی صداپیشه، محمد ابراهیم جنتی صداپیشه، علی‌رضا اصلاحی صداپیشه، نرگس یزدیانی صداپیشه، عروسک‌گردان و سازنده تیزر، زهره حمیدی صداپیشه، عروسک‌گردان و طراح گرافیک، سارا حمیدی صداپیشه و مدیر صحنه، زهرا فلاحی صداپیشه و عروسک‌گردان، بهار طباطبایی عروسک‌گردان، آزاده سلیمی عروسک‌گردان، مبینا منوچهری و مائده منوچهری هنرجو و علی‌رضا نیاکان مسئول ارتباطات رسانه‌ای در تالار احسان شیراز روایت می‌کند.

 

در خلاصه داستان (خرگوش شنل‌پوش و اژدها) چنین آمده‌ است که خرگوش شجاعی به نام “شنل‌پوش” خواب عجیبی می‌بیند که در آن یک پیشگو از او می‌خواهد که به سمت شهر زیبا برود و به یک نفر کمک کند. شنل‌پوش پس از یک مسافرت طولانی به شهر خرگوش‌ها می‌رسد و در آنجا با خرگوشی زیبا به اسم نازگوش آشنا می‌شود. فردای آن روز اژدهای خبیث به شهر حمله کرده و همه جا را به آتش می‌کشد، اژدها نازگوش را گروگان گرفته و از مردم شهر می‌خواهد همه غذاهای خود را به او بدهند تا نازگوش را آزاد کند. شنل‌پوش با کمک خورشید، درخت، باد و تکیه بر شجاعت خود نازگوش را نجات داده و اژدها را از شهر فراری می‌دهد…

 

اجرای نمایش (خرگوش شنل‌پوش و اژدها)  از روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه آغاز وتا روز پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳درتالار احسان شیراز  به نشانی انتهای معالی‌آباد – پشت میدان احسان – مجتمع آموزشی فرهنگی احسان ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع و هماهنگی‌های لازم می‌توانند با شماره تلفن های : ۸۶۰۲ ۷۷۵ ۰۹۹۳ – ۳۸۹۸ ۸۱۹ ۰۹۱ تماس حاصل نمایند.

خبرنگار: علیرضا نیاکان

انتهای خبر/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/06/01 08:20
شماره خبر : 97436
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97436
بدون نظر

پیام بگذارید