a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
پرتاب‌شدگی

نمایشگاه ” پرتاب‌شدگی ” در گالری گویه افتتاح می‌شود

سینماآفیس : گالری گویه در قالب برگزاری نمایشگاه "پرتاب‌شدگی" ویترین نقاشی‌های تارا نظم علیزاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سینما آفیس و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ نمایشگاه “پرتاب‌شدگی” شامل ۱۲ اثر متمرکز بر دو مفهوم «زنانگی» و «زمانمندی» است که ناچار به هم گره خورده و در هم تنیده‌اند.

آثار تارا نظم‌علیزاده در نمایشگاه “پرتاب‌شدگی” در حد فاصل «امر خیال» و «امر واقعی» خود را بازمی‌یابند تا از فرمالیزم محض فاصله بگیرند و از طرف دیگر تاکید مضاعف بر زمان دارند. برای همین هنرمند مولفه زمان را در این آثار به بستری برای اجرای نقاشی‌ها تبدیل کرده است.

تارا نظم‌علیزاده سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد پژوهش هنر است و از سال ۱۳۹۸ تاکنون به عنوان دبیر هنری و کارشناسدر پروژه کتاب «نقاشان زن معاصر ایران» فعالیت می‌کند.

آثار نظم‌علیزاده در نمایشگاه‌های مختلفی از  جمله گالری meetiNG Art لیسبون، گالری Satura جنوآ، گالری Domus Romana رُم و گالری Faam لندن به نمایش گذاشته شده‌اند.

نظم‌علیزاده نمایشگاه‌های مختلفی در گالری‌های خط سفید، لاله، افرند، فرهنگسرای نیاوران و… داشته است.

نمایشگاه «پرتاب‌شدگی» روز جمعه ۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شماره سی‌ونه افتتاح می‌شود و تا ۱۱ دی بر پا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند روزانه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/09/29 12:38
شماره خبر : 94423
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=94423
بدون نظر

پیام بگذارید