a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
مراسم افتتاحیه نمایشگاه "ابدیت"

مروری بر مراسم افتتاحیه نمایشگاه "ابدیت"؛

مروری بر مراسم افتتاحیه نمایشگاه “ابدیت”

سینماآفیس: نمایشگاه "ابدیت" با نمایشگاه‌گردانی فائزه هاجری در گالری خانه دوست افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه “ابدیت”

به گزارش سینماآفیس : ابدیت جمعه ۲۹ دی ماه با شرکت ۲۳ هنرمند و ۳۴ اثر ارزنده با نمایشگاه گردانی فائزه هاجری و با استقبال بی نظیر مخاطبان هنری در گالری خانه دوست افتتاح شد.
در روز افتتاحیه هنرمند غزاله طهرانی نوازنده سنتور با اجرای بی نظیر و نوای ساز دلنشینش حال و هوای نمایشگاه رو دل انگیز کرد.


و هنرمندانی از جمله سحر اصغری، سوگند اکبری داریان، الهام امیدی قمی، ساحل امانپور، زهرا برفره، سالومه پایور، معصومه پرورده، سمیه پنانه، پریسا ترابیان، عاطفه ترابی بروجردی، مریم رضایی، علیرضا خداکرمی، رضا سمیاری، یاسمین سمیاری، مریم شریفی شوریجه، هادی زکریایی، رویا فرخی صدقیانی، حیدر عرفانی، عسل قهرمانی، فاطمه محبی، ماندانا هاشمی، فائزه هاجری در این رویداد هنری شرکت کردند.


هم چنین هنرمند مجسمه ساز سامان شادانلو (ایلخان) با یک اثر زیبا به صورت افتخاری در نمایشگاه ابدیت حضور داشتند.
ایلخان در مورد ابدیت چنین گفت:نمایشگاه ابدیت خیلی خوب بود، امیدوارم روزی برسه که گالری ها پر باشه از مخاطبان علاقه‌مند به هنر،
مخاطبانی که حتی اگر اثر هنری خریداری نمی‌کنند به گالری ها بیان و در فضای هنری قرار بگیرند و تأثیر شگفت انگیز هنر رو در زندگی خودشون ببینند.


همچنین هنرمند و گالری دار ارجمند بهداد نجفی در افتتاحیه ابدیت حضور داشتند نظر ایشان را در مورد نمایشگاه و آثار جویا شدیم:
سطح آثار در هر سه رشته که انتخاب شده بود نقاشی، عکاسی و مجسمه کاملا خوب بود، چیدمان خوب بود و آثار در یک سطح و متناسب باهم قرار گرفته بودند،
برگزاری نمایشگاه‌های گروهی برای اینکه موجب گردش هنرهای تجسمی در جامعه می‌شود، باعث می‌شود که افرادو بازدید کننده های متفاوتی زیر یک سقف گرد هم بیایند و با همدیگر آشنا شوند، همچنین تعامل بیشتری صورت بگیرد بین هنرمند و مخاطب، هم اینکه تبدیل شود به محلی برای ایده و ایده پردازی، یعنی وقتی افکار متعددی رو شما زیر یک سقف گرد هم می‌آورید خواه ناخواه با سبک و سیاق همدیگر آشنا می شوند و علاوه بر این برای آحاد جامعه هم موجب گسترش و آشنایی بیشتر با هنرهای تجسمی می شود.
یکی از محاسن نمایشگاههای گروهی که از رشته های مختلف در آن شرکت می‌کنند مثل نمایشگاه ابدیت، که هم من آثار حجم و مجسمه دیدم و هم آثار نقاشی و عکاسی این هست که موجب تقویت فعالیت بین رشته ای می شود و این گونه فعالیت ها موجب می شود که افراد انگیزه پیدا کنند و به ایده های خلاقانه ای دست پیدا کنند.

در ادامه طوفان ارفع مدیریت گالری خانه دوست چنین بیان کرد:
من از نمایشگاه خیلی راضی بودم، از لحاظ کیفی آثار خوب بودند و اینکه نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی بود، کالیگرافی، نقاشی، حجم و عکس ولی با این وجود هماهنگی بین آثار وجود داشت که ذهن مخاطب رو پرت نمی کرد، آثار به لحاظ فنی و تکنیکی خوب بودند.

بازخورد خیلی خوب بود و خوشبختانه در چند سال اخیر برنامه گالری گردی بین هنرمندان و هنردوست ها جزو برنامه های آخر هفته و عصرهای جمعه قرار گرفته و افتتاحیه ها شلوغ تر از قبل هست و خیلی خوشحالم که اهمیت بیشتری برای هنر قائل می شوند.

در کل بازخورد مخاطبان در ابدیت خوب بود. ارتباط و مراودات هنری که بین هنرمندان و مخاطبان به وجود میاد خوب هست، در کل نمایشگاه ابدیت بسیار عالی بود و راضی بودم.

نمایشگاه ابدیت تا چهارشنبه ۴ بهمن ماه سال جاری پذیرای علاقمندان به هنر و هنرمند خواهد بود.

انتهای خبر/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/03 05:07
شماره خبر : 95055
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95055
بدون نظر

پیام بگذارید