a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

جادوخانه؛ پروژه‌ای ناتمام که در شهرزاد انجام شد

سینماآفیس: مهدی کیوان داستان چگونگی شکل‌گیری و به انجام رسیدن (جادوخانه) را تشریح کرد.

جادوخانه؛

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ مهدی کیوان کارگردان و بازیگر تئاتر پیش از آغاز دوران همه‌گیری ویروس کرونا تصمیم گرفت که با همکاری برخی از دوستانش نمایشنامه‌ای را اجرا کند اما با توجه به شرایط حاکم بر دوران همه‌گیری ویروس کرونا، کارها طبق پیشبینی پیش نرفت و نیمه‌کاره ماند اما طعم خوش آن زیر زبان همه افراد گروه رفته بود و حسرت اجرایش بر دل برخی از آنها ماند تا اینکه سال ۱۴۰۲ فرارسید و هوای کار دوباره بر سر گروه افتاد.

مهدی کیوان به خبرنگار پایگاه خبری سینماآفیس گفت: ما در سال ۱۴۰۲ تصمیم گرفتیم که (جادوخانه) را به گونه متفاوتی اجرا کنیم. در واقع ما اجراخوانی می‌کنیم و ضعف ها را قبول می کنیم.

او سپس از اصغر گروسی نویسنده نمایشنامه (جادوخانه) تشکر کرد و افزود: من قلم اصغر گروسی را دوست دارم، به ناچار و با توجه به ذیق وقت مجبور شدم که بخشی از نمایشنامه را حذف کنم.

شایان ذکر است که نمایش (جادوخانه) با نویسندگی اصغر گروسی و به کارگردانی مهدی کیوان و بازی مهدی کیوان ، مهرداد مزرعه، میشا جلالی، مجید باقرانی، معصومه حسینی، الهه دارایی، سحر صدرایی، ساسان صالحی راد، احمدرضا عباسی، یاشار فکری و مهدی یونسی در سالن تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

مجری طرح و تهیه‌کننده این کار خانم دکتر الهام فقانی مدیر موسسه فرهنگی نقش نقره‌ای خیال هستند.

انتهای پیام /.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/04/31 07:08
شماره خبر : 97031
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97031
بدون نظر

پیام بگذارید