a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
سریال زخم کاری

در گفت‌وگو با سینما آفیس مطرح شد؛ 

«زخم نه‌چندان کاری» مهدویان در فصل ۲ و ۳ سریال جدیدش 

سینماآفیس: یک منتقد سینما گفت: زخم کاری نتوانست در سیزن دو و سه موفقیت سیزن یکش را داشته باشد.   

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ جبار آذین، منتقد سینما در گفت‌گو با سینما افیس درباره سریال زخم کاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان، عنوان کرد: سریال زخم کاری در کارنامه هنری مهدویان یک نقطه عطف است اما فصل یک این سریال موفق‌تر از فصل‌های بعدی آن بود.

وی ادامه داد: مهدویان در این اثر، پخته‌تر و با تجربه‌تر به سراغ موضوعات ادبی و هنری رفته است. بر خلاف برخی از دیگر سریال‌های نمایش خانگی این سریال بیشتر خودش را جلوه داد.

این منتقد سینما خاطر نشان کرد: این سریال روایت‌گر جنگ و ستیز قدرت‌ها و ابر قدرت‌ها در اوضاع نابسامان اقتصادی است ومهدویان در بازگو کردن داستان خودش از آثار محبوب «شکسپیر» استفاده کرده است.

وی افزود: موضوع‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه نیز در این اثر به خوبی یافت می‌شود و به همین دلیل سریال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

آذین با بیان اینکه این سریال به لحاظ محتوا و ساختار هنری حرکات مثبتی برای مهدویان داشت، اظهار کرد: این سریال می‌توانست تنها یک سیزن داشته باشد و دیگر ادامه پیدا کردن آن در دو سیزن بعدی لزوم هنری و ادبی نداشت.

جبار آذین منتقد سینما

جبار آذین منتقد سینما

 

وی ادامه داد: تمام امتیازهایی که ذکر شد بیشتر مربوط به سیزن اول زخم کاری بود و نقاط مثبت آن، در دو سیزن‌های بعدی کم‌تر شد.

این منتقد سینما تشریح کرد: ادامه پیدا کردن زخم‌ کاری در سه سیزن باعث دلسردی و دلزدگی مخاطبان شد.

وی در نهایت خاطر نشان کرد: با توجه به فرهنگ ما و باورهای جامعه، باید این‌ مسائل نیز در این سریال نمایان می‌شد اما آنچنان شاهد موارد مذکور نبودیم.

 

خبرنگار: عرفان بیوک‌نژاد

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/05/24 03:40
شماره خبر : 97270
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97270
بدون نظر

پیام بگذارید