a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
در انتهای شب

در گفت‌وگو با سینما آفیس؛

در انتهای شب نمره قبولی می‌گیرد؟

آیدا پناهنده به دنبال «ادا و اطوار» نیست!  

سینماآفیس: در انتهای شب یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی آیدا پناهنده است که استقبال خوبی توسط مخاطبان از آن به عمل رسید.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ در انتهای شب یک سریال یا بهتر است بگوییم یک مینی سریال است که بازگوکننده یک داستان عاشقانه میان یک زوج هنری است اما این زن و شوهر درباره ادامه زندگی مشترک خود به مشکل می‌خورند و داستان‌‌های مهمی بعد از آن برای این دو نفر رخ می‌دهد.

این سریال پر است از نکات مهم روانشناسی که بسیاری از افراد با تحلیل‌های مهم سکانس‌های این سریال متوجه آن خواهند شد.

خسرو دهقان، منتقد سینما درباره این سریال به «سینما آفیس» گفت: در انتهای شب، داستان تلخی داشت و منعکس کننده تلخی زندگی بود. در داستان این سریال متوجه می‌شویم که ماهی و بهنام، برای ادامه زندگی زناشویی خود به مشکل می‌خورند اما نباید غافل شد که این دو مشکل خاص شخصی نداشتند؛ گاهی مواقع نمی‌شود که نمی‌شود.

خسرو دهقان

خسرو دهقان

وی ادامه داد: فیلمبرداری این سریال نکته قابل بحثی نداشت و شاهد تکنیک خاصی نبودیم. نکته خاصی درباره نورپردازی‌ها و دکوپاژ نیز وجود نداشت و همه چیز معمولی بود.

این متقد سینما با اشاره به کارگردانی خوب آیدا پناهنده، اظهار کرد: این کارگردان خیلی اهل به کار گیری «ادا و اطوار» در کارهای خود نیست و بر خلاف برخی از کارگردانان به دنبال چیز پیچیده و غیر معقول نیست و این نکته را می‌توان درباره این سریال نیز متوجه شد.

وی افزود: پناهنده فیلم‌ساز خوبی است و به خوبی از ساخت در انتهای شب نیز برآمده؛ او با این سریال توانست اثر خوبی را به آثار هنری خود اضافه کند.

دهقان درباره کیفیت بازیگران و چگونگی بازی‌های ارائه شده، تشریح کرد: بازی‌های بانوان در این سریال بهتر از بازی‌های آقایان بود گرچه نباید از نمایش خوب علیرضا داوود نژاد در نقش یک پدر سخت کوش، دغدغه‌مند برای تربیت دختر خود و گاهی سخت گیر غافل شد. من از بازی زیبای داوود نژاد لذت بردم و کار او را پسندیدم.

وی درباره رایان سرلک، بازیگر خردسال در انتهای شب نیز گفت: به صورت کلی، بازیگران خردسال  مجموعا خوب بازی می‌کنند چون در فیلم و سریال کودکی می‌کنند و ادامه زندگی خودشان را به جلوی دوربین می‌برند.

خبرنگار:عرفان بیوک نژاد

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/05/08 07:51
شماره خبر : 97161
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97161
بدون نظر

پیام بگذارید