a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
محمد مرادی‌فر

شیب تند به پایان رسید 

سینماآفیس: تصویربرداری فیلم کوتاه (شیب تند) به کارگردانی محمد مرادی‌فر تمام شد.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ ( امیر و ستاره، پسر و دختری جوان که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، امیر اوضاع مالی خوبی ندارد و همسرش با توجه به شرایط همسرش انتظارات زیادی ندارد ولی امیر تصورات دیگری در سر دارد و میخواهد در شروع زندگی بهترین ها را داشته باشد. تا اینکه یک روز اکبرآقا…) این خلاصه‌ای داستان فیلم کوتاه شیب تند است.

 

 

فیلم کوتاه شیب تند  به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای هنر ارسباران و با کارگردانی محمد مرادی‌فر در ژانر اجتماعی و برای جوانان تهیه و تولید شده است و سعی در به تصویر کشیدن معضلات بلند پروازی در بین جوانان دارد.

تصویربرداری این فیلم به نویسندگی مرضیه کاظم آبادی فراهانی و  تهیه کنندگی مرتضی علائی و محمد مرادی فر به پایان رسیده است و به‌زودی انجام مراحل تدوین آن آغاز خواهدشد.

 

مهدی شهداد ، مهدی علایی، نگار عظیمی، الناز کریمی و سیما موجودی، آسو صباغ، محمد امین حسن زاده، مهدی کاظم آبادی فراهانی، مجید خیرالهی، ویدا کریمی، نازنین رضایی، محمد حسین کاظم آبادی فراهانی، محمد هارونی، منوچهر محمدی از جمله بازیگران فیلم کوتاه شیب تند هستند.

 

سایرعواملی که در تهیه و تولید این اثر همکاری داشته اندعبارتند از:

مدیرتصویربرداری: میثم امینی، صدابرداری:یوسف رضا مرادی، طراحی گریم:سارا کرمی، برنامه ریز:محسن فروغی دهنوی، ارتباطات رسانه ای:علیرضا نیاکان، دستیار اول کارگردان:مرضیه کاظم آبادی فراهانی، دستیار دوم کارگردان:محمد مهدی سهیلی راد، منشی صحنه: رضا مقدمی، دستیار تصویربردار:علی امیری و مجری گریم آقایان:امیرحسین اسماعیلی.

 

فیلم شیب تند  پس از تدوین  به صورت اکران خصوصی به نمایش در خواهد آمد و ازیکی از شبکه های سیما پخش می‌شود. این فیلم کوتاه  سپس به جشنواره بین المللی فیلم‌های کوتاه تهران و جشنواره‌های جهانی ارسال و ارائه خواهد شد.

خبرنگار: علیرضا نیاکان

انتهای خبر/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/06/07 04:28
شماره خبر : 97449
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97449
بدون نظر

پیام بگذارید