a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

می‌گویند بروس ویلیس در ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۴ درگذشت اما…

سینماآفیس: خانواده بروس ویلیس مرگ او را تائید نکرده‌اند.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از پلیتی فکت گزارش می‌دهد؛ خانواده بروس ویلیس بازیگر در سال ۲۰۲۲ اعلام کردند که ویلیس به آفازی (نوعی اختلال زبانی که روی نحوه برقراری ارتباط افراد تاثیر می‌گذارد)، مبتلا شده است. آنها یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۲۳ جزئیات دقیق‌تری از بیماری ویلیس را خبری کردند و گفتند که براساس نتایج تحقیقات، ویلیس به بیماری دمانس فرونتوتمپورال مبتلا شده است.

دمانس فرونتوتمپورال نوعی بیماری زوال عقل است و افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، ممکن است که علائمی چون تغییر شخصیت و از دست دادن زبان را تجربه کنند. این علائم با گذر زمان بدتر می‌شوند و هیچ درمانی برایشان وجود ندارد.

اخیرا یکی از کاربران فضای مجازی در قالب یک پست ادعا کرده که بروس ویلیس در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۴ درگذشته است اما پلیتی فکت هیچ مدرکی مبنی بر مرگ ویلیس پیدا نکرده است؛ در واقع از زمانی که اعلام شد ویلیس بیمار شده است، بارها خبر مرگ او در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است.

شایان ذکر است که خانواده و نزدیکان ویلیس  خبر مرگ او را تائید نکرده‌اند؛ در واقع همسر بروس ویلیس نیز هیچ پستی که از مرگ احتمالی ویلیس خبر بدهد، در فضای مجازی منتشر نکرده است.

ما ادعاهای افرادی را که می‌گویند بروس ویلیس درگذشته، نادرست می‌دانیم.

شایان ذکر است که بروس ویلیس بازیگری است که با ایفای نقش اصلی مجموعه کمدی _ درام مهتاب (Moonlighting) به شهرت رسید و با بازی در نقش جان مک کلین فرانچایز جان‌سخت در مرکز توجه‌ها قرار گرفت.

او تا به امروز در فیلم‌هایی چون مکان اشتباه، انتقام، یک روز برای مردن، قلعه، بن‌بست، نجات از مرگ، اوج، نیمه‌شب در چمن‌زار، روزی روزگاری در ونیز، عارتگران، قلمرو طلوع ماه، قانون‌شکن، شامگاه، آتش غرور، داستان عامه‌پسند، رنگ شب، هیچ کس احمق نیست و آرماگدون بازی کرده است.

از فیلم‌های دیگر بروس ویلیس می‌توان به اشک‌های خورشید و آن سوی پرچین اشاره کرد.

 

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/05/11 02:41
شماره خبر : 97190
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97190
بدون نظر

پیام بگذارید