a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
فیلم‌های هری پاتر

ساعت حرکت قطار خیالی هاگوارتز اکسپرس اعلام نشد

ناامیدی بزرگ برای طرفداران هری پاتر

 سینماآفیس: طرفداران هری پاتر امسال هم به رسم هر ساله در ایستگاه کینگز کراس لندن تجمع کردند تا لحظه حرکت جادوگر مد نظرشان به سمت مدرسه هاگوارتز را جشن بگیرند اما ناامید به خانه برگشتند زیرا ساعت حرکت قطار خیالی هاگوارتز اکسپرس اعلام نشد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هندوستان تایمز گزارش می‌دهد؛ تعداد زیادی از سینمادوستان جهان با سری فیلم‌های هری پاتر آشنایی دارند و به همین دلیل است که انبوهی از طرفداران هری‌پاتر هر ساله در ایستگاه کینگز کراس لندن گرد هم می‌آیند تا سالگرد روزی را که جادوگر مد نظرشان به هاگوارتز می‌رفت، جشن بگیرند؛ در واقع از روزی که هری پاتر با سوار شدن به هاگوارتز اکسپرس عازم مدرسه جادوگری شد، طرفداران این رمان و فیلم فانتزی هر ساله در ایستگاه کینگز کراس لندن گرد هم می‌آیند تا فرارسیدن سالگرد آن روز را جشن بگیرند.

مشخص شد که امسال، سالی پر خطر برای طرفداران هری پاتر است.

 

امسال اعلام نشد

هر ساله طرفداران رمان و فیلم هری پاتر در روز ۱ سپتامبر در ایستگاه کینگز کراس لندن جمع می‌شدند تا راس ساعت ۱۱ به سمت درهای قطار خیالی هاگوارتز بروند و مسئولان ایستگاه نیز ساعت حرکت قطار را همراه با پخش لحظه‌ای که قطار هاگوارتز به سکوی ۹ و ۳ چهارم می‌رسید، اعلام می‌کرد.

امسال نیز طرفداران هری پاتر در ایستگاه کینگز کراس لندن گردهم آمدند و در انتظار فرارسیدن ساعت ۱۱ بودند اما انتظار آنها به یک سخنرانی عمومی معمولی انجامید و گردهم‌آمدگان را ناامید کرد.

طرفداران هری‌پاتر و کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی ناامیدی بزرگ برای طرفداران هری پاتر را اعلام کردند.

درباره هری پاتر

مجموعه هفت گانه‌ای از رمان‌های فانتزی جی کی رولینگ با عنوان هری پاتر شناخته می‌شوند. بخش اصلی این داستان‌ها نحوه تلاش هری پاتر برای غلبه کردن به جادوی سیاه را روایت می‌کند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/06/17 09:06
شماره خبر : 97569
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97569
بدون نظر

پیام بگذارید