a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
فریبرز عرب‌نیا

سینما آفیس گزارش می‌دهد؛

فریبرز عرب‌نیا در «پیر مرد»/ بازگشتی شوکه کننده!

سینماآفیس: فصل دوم سریال «پیرمرد» در حالی منتشر شد که فریبرز عرب‌نیا بازیگر ایرانی نیز در این سریال در شخصیتی با عنوان مرد خشن نقش کوتاهی را در مقابل جف بریجز بازیگر اصلی این سریال ایفا کرده است و طرفداران خود را غافلگیر کرد.

بازگشت شکه کننده فریبرز عرب‌نیا

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ فریبرز عرب‌نیا مدتی بود که مقابل دوربین فیلم و سریالی قرار نگرفته بود و حالا پس از مدتی دوباره عرصه بازیگری بازگشت.

این مجموعه تلویزیونی درام و هیجان انگیز آمریکایی بر اساس رمانی با عنوان «پیرمرد» نوشته توماس پری در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است و نخستین قسمت آن در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ در شبکه «FX» نمایش داده شد و فصل اول شامل هفت قسمت بود و پخش فصل دوم آن که در هشت قسمت برنامه‌ریزی شده نیز از ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز شده است.

این سریال داستان دن چیس (با بازی جف بریجز) را روایت می‌کند؛ فردی که سال‌ها پیش از سازمان (CIA) خارج شده اما پس از وقوع یک حادثه مجبور می‌شود دوباره به دنیای جاسوسی بازگردد و برای زنده ماندن با تهدیدهای جدید و قدیمی مواجه شود. چیس که سال‌ها در سایه زندگی کرده، ناگهان خود را درگیر یک تعقیب و گریز پیچیده و مرگبار می‌بیند، زیرا نیروهای قدرتمند و قدیمی از گذشته‌اش به دنبال او می‌آیند. داستان به نحوی است که گذشته‌ پر رمز و راز او به مرور فاش می‌شود و بیننده با پیچیدگی‌های شخصیت و اتفاقات او بیشتر آشنا می‌شود.

پخش سریال «پیر مرد» با امتیاز ۷.۶ در«IMDb» و نمره ۸۸% درصد در وبسایت منتقدان راتن تومیتوز توانسته توجه مخاطبان را جلب کند.

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/07/01 04:52
شماره خبر : 97837
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97837
بدون نظر

پیام بگذارید