a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
تام کروز

تام کروز بدلکار مراسم اختتامیه المپیک می‌شود

سینماآفیس: توماس جولی کارگردان هنری المپیک پاریس  از توانایی‌های یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران هالیوود در مراسم اختتامیه المپیک که در تاریخ ۱۱ آگوست برگزار می‌شود، بهره می‌برد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد؛ یکی از منابع خبری نزدیک به کمیته برگزاری المپیک تائید کرد تام کروز که هم‌اکنون مشغول فیلمبرداری فیلم (ماموریت غیر ممکن ۸) است، یکی از جاذبه‌های مراسم اختتامیه المپیک پاریس خواهد بود.

همانطور که یک وبلاگ فرانسوی در ماه می گزارش داد، تام کروز در حین فیلمبرداری یک صحنه و در حالی که سوار موتورسیکلتی بود و پرچم بزرگی را در دست داشت، دستگیر شد. او سپس از طاق پیروزی گذشت و در امتداد خیابان شانزلیزه رانندگی کرد. این بازیگر پرچمی را که در دست داشت به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۸ تحویل خواهد داد.

مدیران برنامه تام کروز در این باره به سوالات ورایتی پاسخ ندادند.

برگزارکنندگان مراسم اختتامیه المپیک اعلام کردند که آن مراسم با عنوان (رکوردها) و در مساحتی بالغ بر ۲۸۰۰ متر برگزار و اجرا می‌شود و تماشاگران‌اش را به سفری در زمان (گذشته و آینده) می‌برد. این نمایش نقاط عطفی را که در طول تاریخ بازی‌های المپیک وجود داشته، ترسیم می‌کند.

صاحب‌نظران معتقد هستند که بازی‌های المپیک نخستین بار در یونان باستان برگزار شدند.

توماس جولی که به خاطر بازسازی نامناسب نقاشی (شام آخر) با انتقادهای زیادی مواجه شد، می‌خواهد بخش‌هایی از تاریخ یونان را در مراسم اختتامیه المپیک پاریس به تصویر بکشد. باید منتطر ماند و دید که این نمایش با چه برخوردهایی مواجه می‌شود.

تام کروز تا به امروز در فیلم‌های متعددی چون بیگانگان، افسانه، تاپ گان، مومیایی، لبه  فردا، فراموشی، جنگ دنیاها، آخرین سامورایی، مصاحبه با خون‌آشام، دور و دورتر و رنگ پول بازی کرده است.

از فیلم‌های دیگر او می‌توان به مرد بارانی، تجارت پر مخاطره و متولد چهارم ژوئیه اشاره کرد.

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/05/14 09:39
شماره خبر : 97204
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97204
بدون نظر

پیام بگذارید