a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
انجلینا جولی

گریه ۸ دقیقه‌ای آنجلینا جولی برای ماریا

سینماآفیس: آنجلینا جولی در ونیز به حال ماریا گریست.

 

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ آنجلینا! آنجلینا! آنجلینا! آنجلینا جولی

جشنواره فیلم ونیز عاشق ستاره‌های سینماست و آنجلینا جولی در پنجشنبه شب ستاره درخشانی در آسمان ایتالیا بود. این بازیگر در اولین نمایش جهانی فیلم (ماریا) به کارگردانی پابلو لارن که درباره زندگینامه ماریا کالاس خواننده اپرای یونانی تولید و اکران شده، درست در زمانی که دیگران او را به صورت ایستاده تشویق می‌کردند به مدت ۸ دقیقه گریست.

در واقع جولی تحت تأثیر هیجانات قرار گرفته و گریه کرد. او به یاد آورد که سال‌ها قبل نیز در ونیز تشویق شده بود.

او حالا به خاطر بازی در فیلم‌ ماریا در رقابت برای کسب جایزه بهترین بازیگر زن قرار گرفته است. جولی این وضعیت را ۲ بار دیگر هم تجربه کرده بود. این بازیگر در سال ۲۰۰۰ به خاطر بازی در فیلم‌(دختر، منقطع) برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و در سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم‌(تغییر) به کارگردانی کلینت ایستوود بر سر دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن با بازیگران دیگر رقابت کرد.

نتفلیکس فیلم‌ ماریا را در اواخر امسال منتشر خواهد کرد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طرفداران آنجلینا جولی از ۲۴ ساعت قبل از اکران فیلم ماریا، خودشان را به ساختمانی که فیلم در آن اکران می‌شد، رساندند تا بازیگری را که به آن علاقه دارند، روی فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز ببینند.

آنجلینا جولی نیز با صبر و حوصله با همه آنها ملاقات کرد و به طرفدارانش امضا داد. این بازیگر در حرکتی قابل توجه در کنار تخت یکی از طرفدارانش که به بیماری نرمی استخوان مبتلاست و با سختی به مقابل مکان اکران فیلم ماریا آمده بود، زانو زد و به او سلام کرد.

درباره فیلم ماریا

ماریا، داستان پر فراز و نشیب، زیبا و تراژیک زندگی بزرگترین خواننده اپرای جهان را روایت می‌کند. این فیلم سومین فیلم از سه گانه لارین درباره زنان موفق جهان است.

۲ فیلم قبلی با عناوین (اسپنسر) و (جکی) درباره زندگی ژاکلین کندی ساخته و اکران شده بودند.

 

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/06/11 06:58
شماره خبر : 97536
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97536
بدون نظر

پیام بگذارید