a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
آرش خوشخو

یک منقد سینما در گفت‌وگو با سینما آفیس:

آرش خوشخو و فیلمهای برتر ۲۰۲۴

سینماآفیس: از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون فیلم‌های خارجی بسیاری کران شده‌اند. یک منتقد سینما درباره ۵ فیلم برتر امسال خود گفتگو کرد.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ آرش خوشخو، فعال رسانه و منتقد سینما در گفت‌وگو با سینما آفیس درباره بهترین فیلم‌های ۲۰۲۴ اظهار نظر کرد.

 

 

وی به خبرنگار سینما آفیس گفت: فیلم Challengers فیلمی ورزشی و رمانتیک آمریکایی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی لوکا گوادانینو است. این فیلم، محصول خاص و متفاوتی بود که از تکنیک‌های «انیمه‌»های ژاپنی استفاده کرده است.

 

این منتقد سینما ادامه داد: فیلم تلماسه‌های ۲ Dune: Part Two نیز جالب بود و توانسته احساسات عجیبی مثل احساس خشک غیر انسانی را به نمایش بگذارد. کارگردان به خوبی کار خودش را در این فیلم انجام داد و مخاطب واقعا با یک «فیلم» روبرو است.

 

وی با اشاره به سومین فیلم برتر امسال تا به این لحظه، اظهار کرد: موتورسواران (به انگلیسی: The Bikeriders) فیلمی آمریکایی در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی جف نیکولز نیز بازسازی ژانر موتورسواران دهه ۵۰ است. تام هاردی نیز به عنوان نقش مکمل مرد موفق ظاهر شد چرا که او هرجایی نقش اول نیست درخشان است مانند سریال بازگشته.

آرش خوشخو در ادامه معرفی لیست داغ ۵ فیلم برتر خود برای سال ۲۰۲۴ توضیح داد: فیلم هیت‌من Hit man هم در این لیست قرار دارد و این فیلم تقریبا مدلی حادثه‌ای دارد که داستان جالبی را نقل می‌کند. پنجمین فیلم را هم به فیلم سپر بلا guy The fall اختصاص می‌دهم که فیلم خوبی است.

 

وی در نهایت خاطر نشان کرد: این پنج فیلم معرفی شده، فیلم‌هایی هستند که از ابتدای سال تا کنون موفقیت بیشتری را نسبت به سایر فیلم‌ها جذب کرده‌اند اما باید گفت که فیلم‌های مهم و اسکاری هنوز منتشر نشده‌اند و تا چند ماه دیگر به دست مخاطبین خواهد رسید.

انتهای پیام/

خبرنگار: عرفان بیوک‌نژاد

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/05/29 04:26
شماره خبر : 97381
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97381
بدون نظر

پیام بگذارید