a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
علیرضا پناهیان

علیرضا پناهیان:

فیلمی که زندگی در دنیا را بدون رنج نمایش دهد، یعنی کلاه سرشما گذاشته است.

(سینماآفیس) – علیرضا پناهیان گفت: اگر بخواهیم به وزیرارشاد تذکر دهیم که جلوی تولید و پخش فیلم مستهجن را بگیرد، چه تصویری در ذهن دارید؟ زن سرلخت و نمایش شراب خواری و روابط آنچنانی ومنتها از نظر من فیلم مستهجن این نیست.

سایت دیده بان ایران نوشت: حجت الاسلام علیرضا پناهیان ، خطیب مشهور درباره زندگی در دنیا گفت: اگر بخواهیم به وزیر ارشاد تذکر دهیم که جلوی تولید و پخش  فیلم مستهجن  را بگیرد، چه تصویری در ذهندارید؟ زن سرلخت و نمایش شراب خواری و روابط آنچنانی ومنتها ازنظر من فیلم مستهجن این نیست.

وی اضافه کرد: فیلم مستهجنی که وزارت ارشاد نباید اجازه تولید و پخشآن را بدهد یعنی آن فیلمی که زندگی در دنیا را « بدون رنج » نشان دهد. ولو دائم در امامزاده باشد و همه بازیگران هم با چادر و پوشیه باشند!

علیرضا پناهیان تاکید کرد: فیلمی که زندگی در دنیا را بدون رنج نمایش دهد، یعنی کلاه سر شما گذاشته است و مردم را دچار توهم کرده است. زندگی دردنیا بدون رنج نمیشود! این را ائمه به ما نشان دادند

وی در خاتمه اظهار داشت: در تربیت فرزندان نیز باید این نکته را مد نظرقرار داد که فرزند سالاری نشود؛ فرزند دچار توهم از زندگی در دنیا نشودکه هرچه خواست پدر و مادر برایش تامین میکنند و زندگی یعنی توهم راحتی!

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/02 03:45
شماره خبر : 90661
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=90661
بدون نظر

پیام بگذارید