a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
گربه روی شیروانی داغ

گربه روی شیروانی داغ پاسخ مشکلات انسان امروزی را می‌دهد

سینماآفیس: مخاطبان عرصه تئاتر با تماشای نمایش (گربه روی شیروانی داغ) متوجه می‌شوند که می‌توانند با صداقت همه مشکلاتشان را حل کنند.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ انسان‌ها امروزه با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که اکثرشان ناشی از رو راست نبودن‌هاست.

اخیرا مهدی اصغریان کارگردان تئاتر، نمایشی را بر اساس کاری از تنسی ویلیامز تولید کرده تا به افرادی که کارش را تماشا می‌کنند، بگید، صداقت محور حل تمام مشکلات انسان امروزی است.

اصغریان به خبرنگار پایگاه خبری سینماآفیس گفت: نمایش (گربه روی شیروانی داغ) را با همکاری بازیگرانی تولید کرد که برای اولین بار  روی صحنه رفتن را تجربه می‌کنند و از این کار لذت می‌برند.

او یادداشتی درباره نمایشنامه مذکور نوشته که در آن چنین می‌خوانیم ( نمایش گربه روی شیروانی داغ، فارغ از توجه کلیشه ای به نکوهش امیال افسارگسیخته نیازهای شهوانی و گاها حیوانی آدمی؛ با رویکردی روانشناسانه در برخورد با بحران های لاینحل بشر هزاره سوم ناشی از اشاعه دروغ و دو رویی؛ انسان را به سمت صداقت و راستی رهنمون میکند که گویی پاسخ به بزرگترین پرسش بشر مبنی بر زیستنی شرافتمندانه را در راستگویی و صداقت جستجو میکند.)

شایان ذکر است که نمایش (گربه روی شیروانی داغ) تا روز جمعه ۱۵ تیر ماه در  خانه موزه استاد انتظامی پذیرای عموم است. از بازیگران این نمایش می‌توان به هلیا جولایی مقدم، مریم حبیبی، رامین عبداللهی، میثم حیدری، آتنا شفیعی، علی فرجی، الهام شیخلو و دیانا محافظت‌ کار ابدی اشاره کرد.

علی محمدی، محمدحسین شفیعی،سامیار سرادقی، کیانا برزگر، ماهان محمودی مقدم، آدرینا سرادقی، آوا شهبازی، فاطمه غلامعلی‌پور،حمید بهمنی و حسین اکبری از بازیگران دیگر نمایش (گربه روی شیروانی داغ) هستند.

در خلاصه داستان نمایش (گربه روی شیروانی داغ) آمده است:مارگارت که بخاطر دوری کردن همسرش بریک به شدت رنج میکشد تلاش میکند تا با بیان حقایقی همسرش را در جریان مرگ دوست صمیمیش اسکیپر قرار دهد بریک به واسطه احساس گناه در رابطه با مرگ دوستش به سمت مصرف الکل روی آورده و این موضوع خانواده را تحت تاثیر قرار داده و وارد کشمکش مهمی کرده است.

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/04/14 01:13
شماره خبر : 96923
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96923
بدون نظر

پیام بگذارید