a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
سینگل

سینگل، را ببینید و درک کنید اما بیمار نشوید

پایگاه خبری سینماآفیس: نمایش (سینگل) به تماشاگرانش می‌آموزد در حالی که تصوراتشان را حفظ می‌کنند، بیمار نشوند.

 

به گزارش سینماآفیس ؛ همه ما کوتاه‌مدت یا بلندمدت تنهایی را تجربه کردیم و می‌دانیم طرد شدن چه احساس نامطلوبی را به انسان می‌دهد؛ مجتبی شفیعی نیز از این امر مستثنی نبوده و به گفته خودش می‌داند که تنها بودن، انسان را بیمار می‌کند بنابراین با همکاری امیر غفارمنش،   مهدی ضیا چمنی،  عسل کلاکی، مسعود حکم‌آبادی،  پویا غازی،  علی حسن‌زاده،مبینا سمیعی، بهار کلاهی، میلاد قنبری،  جوادعلیخوئیان،  مصطفی مسگری، محمد افشار، حجت سادات، محمد جواد عبدی  و   پریا الماسی  نمایشی  با عنوان (سینگل) را ساخته و از ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ تا ۲۹ تیر ماه همین سال در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌کند.

 

سینگل

شفیعی در کسوت کارگردان این نمایش به خبرنگار ما گفت: معنای لفظی سینگل، تنهایی است اما من فکر می‌کنم یک تنهایی‌ای در سینگل هست که در کلمه تنهایی نیست یعنی تنهایی یک موهبت‌هایی را دارد که در سینگلی نیست. تنهایی نهفته در سینگلی، باعث بیماری می‌شود و افراد را دچار تصوراتی می‌کند که آنها را منزوی و افسرده می‌کند.

سینگل

 

وی افزود: این نمایش داستان افرادی را روایت می‌کند که بنابر شرایطی در جامعه نادیده گرفته می‌شوند و تصورات قوی‌ای دارند که این تصورات می‌توانند خطرناک یا زیبا باشند.

شفیعی در کسوت بازیگر نمایش هم گفت: سینگل به من می‌آموزد تصوراتم را از دست ندهم اما بیمار هم نشوم.

سینگل

 

او بیان کرد: تماشاگران نمایش سینگل به یاد می‌آورند که باید قدر کسانی را که به آنها لطف کرده‌اند، بدانند و تلاش کنند که به تنهایی نهفته در سینگلی نرسند و بیمار نشوند.

امیر غفارمنش هنرپیشه تئاتر، سینما، تلویزیون، صداپیشه و بازیگر این نمایش نیز گفت:

من  این متن را دوست داشتم ، همچنین تمایل داشتم با مجتبی شفیعی همکاری کنم و در حال برنامه ریزی جهت همکاری های بیشتر هستیم،

در خصوص این نمایش در یک جمله به نظر من  “تصور هست”

صورت کسی یا چیزی را در خیال خود مجسم ساختن، یعنی تصور!

عکس ها از : سید مجتبی حسینی راد(موجه)

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/04/10 12:15
شماره خبر : 96873
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96873
بدون نظر

پیام بگذارید