a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
روزی روزگاری ترور

روزی روزگاری ترور در تئاتر شهر

سینماآفیس :  *اختلاف در یک تیم ترور، موضوع اصلی نمایش*   *نمایشی به نویسندگی و بازی انوش معظمی*  نمایش «روزی روزگاری ترور» براساس طرحی از حسین شمس‌آبادی، نوشته انوش معظمی و به کارگردانی جواد رازقندی از 24 آذرماه در کارگاه نمایش تئاترشهر به صحنه می‌رود.

«روزی روزگاری ترور» در تئاترشهر به صحنه می‌رود

حسین شمس آبادی متولد ۹ فروردین ۱۳۴۴ ،صادره از شهر سبزوار میباشد. حسین شمس ابادی دوران ابتدایی را در مدرسه ابوالفضل بیهقی گذراند سپس راهنمایی بزرگمهر( تقی مشکانی) تمام کرد و با توجه به علاقه اش به ادبیات فارسی وارد دبیرستان دکتر غنی شد. ا

 سال ۵۸ وقتی اتفاقی از جلو سالن کتابخانه اداره ارشاد( سالن بیهقی) رد میشد به نمایشی علاقه مند میشود و این نمایش را هشت شب میبیند، همین سرآغاز شروع تمرین های کلاسی، اجرا در دبیرستان و هدایت به سمت نوشتن و تشکیل یک گروه مستقل جوان در سطح شهرستان سبزوار شده است.

 “ثار” نام اولین نمایش اجرای عمومی حسین شمس ابادی است که در سال ۱۳۶۰ با موضوع دفاع مقدس به عنوان نویسنده و بازیگر به روی صحنه برد.

سال ۱۳۶۲ در رشته دبیری معارف اسلامی دانشگاه تهران قبول میشود و سال ۶۶ فارغ التحصیل، اما چهار سال دیدن نمایش های تهران دیدگاه او را وسیع تر کرده و سال ۱۳۶۶ که برمیگردد سبزوار مسیٔول هنری مجموعه ایی میشود که فرصت اجراهای متعددی را به او میدهد.

سال ۱۳۷۲ دانشکده هنر و معماری چهارراه ولیعصر تهران رشته بازیگری و کارگردانی آغاز دیگری بود و هجرت به پایتخت برای زندگی… آشنایی با هنرمندان طراز اول بازی در دو سریال “به رنگ صدف” و “رد پای دوست” و تصویب چند فیلمنامه ناگزیر بعد ۸ سال همگی برمیگردند به سبزوار و ادامه کار در اداره ارشاد و انجمن و…

 به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، نمایش «روزی روزگاری ترور» براساس طرحی از حسین شمس‌آبادی، نوشته انوش معظمی و به کارگردانی جواد رازقندی از ۲۴ آذرماه در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود.

این نمایش درباره چهار نفر از اعضای یک گروه ترویستی است که در پی چند عملیات، دچار اختلاف و سوتفاهم تشکیلاتی شده و اقدام به تسویه حساب‌های شخصی می‌کنند. 

در نمایش «روزی روزگاری ترور»، فرشاد مجرب به عنوان مجری طرح و انوش معظمی،‌ رستا رضوی سعید رضایی، مرجان امینی‌راد، میلاد صفوی، ساحل علیزاده و  حمیدرضا نوری به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند. 

نمایش«روزی روزگاری ترور»، از روز جمعه ۲۴ آذر‌ماه ساعت ۱۹:۳۰، با مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان، اجرای خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام./

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/09/21 05:22
شماره خبر : 94223
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=94223
بدون نظر

پیام بگذارید