a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

نمای نزدیک منتشر شد

کتاب نمای نزدیک به نویسندگی حسین انتظامی، منتشر شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری ایلنا: کتاب نمای نزدیک شامل ۶۰ یادداشت سیاسی، فرهنگی اجتماعی از حسین انتظامی، به همت انتشارات نیستان، منتشر شده است.

انتظامی، روزنامه نگار و معاون سابق مطبوعاتی و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتظامی این یادداشت‌ها را به بهانه تولد و درگذشت برخی از چهره‌های فرهنگی و برخی دیگر را به بهانه برخی از رویدادهای خاص در سپهر سیاسی اجتماعی ایران نوشت و در صفحه خود در اینستاگرام و یا وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرده است.

این کتاب روایت و زاویه دید یک روزنامه نگار که از قضا در بالاترین پست‌های اجرایی فرهنگی در زمان خود مسئولیت داشته است به نمایش می‌گذارد. نگارنده از سویی در مقام روزنامه نگار و مطالبه‌گر می‌نشیند و طرح موضوع می‌کند؛ مطالبه‌گر است، واکاوی می‌کند و یک موضوع خاص سیاسی و اجتماعی را از همین منظر پیش چشم مخاط می‌گستراند و از سوی دیگر او در مقام یک مدیر عالی از منظر مسئولیت، تجره و توان اجرایی خود سعی می‌کند تا ابعاد تحقق مطالباتی که در یادداشت بیان کرده را بازگو کند.

انتظامی با وجود سابقه طولانی مطبوعاتی خود، در مواجهه با رسانه و فضای عمومی معمولا حد و مرزهایی برای خود تعریف کرده است که او را به اصطلاح در زمره افراد کمتر در دسترس برای رسانه قرار داده است.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/03 09:04
شماره خبر : 67032
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=67032
بدون نظر

پیام بگذارید