a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

با حکم چکشیان؛

محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد

سینماآفیس: معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی محمدرضا باقری را به عنوان دبیر نخستین دوره جشنواره فرهنگی و هنری اتقان منصوب کرد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از خبرگزاری مهر گزارش می‌دهد؛ محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی محمدرضا باقری مدیرعامل مؤسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان دبیر نخستین دوره «جشنواره فرهنگی و هنری اتقان» منصوب کرد.

فراخوان نخستین «جشنواره فرهنگی و هنری اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد. این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنرهای تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنرهای نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت اعلام شده و اختتامیه آن نیز تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

در این‌حکم انتصاب آمده است؛

«انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقا فرهنگ کار ایرانی اسلامی را فراهم آورید.»

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/02/03 05:29
شماره خبر : 96090
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96090
بدون نظر

پیام بگذارید