a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

«روزهای انقلاب» در خط پایان

(سینماآفیس) – پس از پخش هشت قسمت از مستند بازسازی «روزهای انقلاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد کاظم‌زاده این مستند تلوزیونی آخرین مراحل فنی را روی باکس تدوین طی می‌کند.

براساس اخبار ارسالی، تا کنون ۸قسمت از مستند بازسازی «روزهای انقلاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد کاظم زاده روی آنتن رسانه ملی رفته است. این پروژه تلوزیونی به بررسی حوادث انقلاب از دریچه دوربین عکاسان و تصویربرداران می‌پردازد، مراحل تدوین قسمت‌های پایانی این مستند ادامه دارد.

«روزهای انقلاب» مستند بازسازی است که با رویکردی نو به سختی‌ها و چگونگی ثبت و چاپ تصاویر عکاسان و تصویربرداران حرفه‌ای و آماتور از روزهای پر التهاب منتهی به انقلاب ۱۳۵۷ در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مشهد، سمنان، قم، زنجان، آران و بیدگل و… می‌پردازد تا مخاطبان از زاویه دیگری با انقلاب و حوادث آن آشنا شوند.

تمامی تصاویر این مستند ۱۰ قسمتی پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار است که در این برنامه منتشر و پخش می‌شود.

مراحل تدوین و صداگذاری بخش‌های باقی مانده از این مستند تلویزیونی همزمان با پخش قسمت‌هایی از آن همچنان ادامه دارد.
مستند «روزهای انقلاب» کاری است از گروه تاریخ و فرهنگ و هنر شبکه یک سیما که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی هر شب ساعت ۲۰ از آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این برنامه را روز بعد ساعت ۹:۳۰ به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/11/20 05:06
شماره خبر : 71357
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=71357
بدون نظر

پیام بگذارید