a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
دولت چهاردهم

دولت چهاردهم چه تقدیری را برای فرهنگ و هنر کشورمان رقم خواهد زد؟

سینماآفیس: دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم شد تا فرصتی برای وفا به عهد پیدا کند و برخی از اهالی فرهنگ و هنر معتقدند که او می‌تواند هنرمندان را بیش از پیش با نظام جمهوری اسلامی ایران آشتی بدهد.

پایگاه خبری سینماآفیس: دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم شد و برخی از اهالی فرهنگ و هنر معتقدند که او می‌تواند هنرمندان را بیش از پیش با نظام جمهوری اسلامی ایران آشتی بدهد.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ دکتر مسعود پزشکیان امروز به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب ایران و رئیس کابینه چهاردهمین دولت معرفی شد تا فرصتی برای وفا به عهدهایش پیدا کند. او در دوران معرفی خودش، وعده‌های زیادی داد که برخی از آنها فرهنگی و هنری بودند.
پزشکیان به هنرمندان وعده داد موانعی که هنرمندان را به تولید آثار زیرزمینی کشانده، حذف می‌شوند.

یکی از وعده‌های دیگر رئیس جمهور منتخب به هنرمندان بازگرداندن اختیار به خانه سینما و خانه تئاتر ( ۲ تشکل غیر دولتی و صنفی) بوده و هست.

حال، خبرنگار پایگاه خبری سینماافیس به سراغ ۲ تن از فعالان فرهنگی و هنری که در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان حضور داشتند، رفته تا از آنها بپرسد که از نظرشان روی کار آمدن دولت پزشکیان، چه تقدیری را برای عرصه فرهنگ و هنر کشورمان رقم خواهد زد.

شیدا قوام پور_ نویسنده

 

شیدا قوام‌پور نویسنده، ویراستار و عضو کارگروه هنر و رسانه کمیته ادوار مجلس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان گفت: دکتر پزشکیان و دولت چهاردهم روی کار می‌آیند تا آشتی ملی را در کشور ایجاد کنند و بالتبع هنرمندان نیز بیش از پیش با نظام آشتی خواهند کرد.

او بیان کرد: دکتر پزشکیان نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی بوده و بالتبع با دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه آشنا هستند و من فکر می‌کنم که با روی کار امدن دولت چهاردهم، روزهای خوب و روشنی در برابر اهالی فرهنگ و هنر باشد.

علیرضا نیکان_ خبرنگار

 

علیرضا نیاکان یکی دیگر از اعضای کارگروه هنر و رسانه کمیته ادوار مجلس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان که در عرصه‌های نویسندگی و رسانه فعالیت می‌کند و تا به امروز روابط عمومی چندین فیلم و سریال را انجام داده نیز گفت: دکتر مسعود پزشکیان از بدنه ملت است و به خوبی با دغدغه‌های اهالی فرهنگ و هنر آشناست بنابراین به نظر می‌رسد که می‌تواند افرادی را که از عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری قهر کرده و منزوی شده‌اند، به دنیای فرهنگ و هنر کشورمان بازگرداند.

قوام‌پور و نیاکان در پایان اظهار امیدواری کردند که دولت چهاردهم بتواند آینده خوبی را برای کشورمان و مردم‌اش رقم بزند.

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/04/19 09:41
شماره خبر : 96931
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96931
بدون نظر

پیام بگذارید