a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

دست ارتش بر آتش سینما

(سینماآفیس) – امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و تماشای دو فیلم «شماره ۱۰» و «سینمامتروپل» از آمادگی همکاری با نهاد ملی سینمای ایران برای تولید، خبر داد.

سخنگوی ارتش تاکید کرد: سعی داریم تا در ساخت آثار فاخر برای مردم، مشارکت داشته باشیم. قدم‌های خوبی هم برداشته شده و حمایت فارابی و همراهی ارتش را داریم.

امیر تقی‌خانی در حاشیه بازدید از بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در نهاد ملی سینمای ایران رقم خورده است، تصریح کرد: با ترکیب جدیدی که در بنیاد سینمایی فارابی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم و حضور آقای جوادی در فارابی، شرایط بهتری را در سینما و حوزه ارتش رقم خواهیم زد.

وی‌ ادامه داد: در تلاش هستیم در ساخت آثار فاخر برای مردم، مشارکت داشته باشیم. قدم‌های خوبی هم برداشته شده و حمایت فارابی و همراهی ارتش را داریم و امیدوارم برای سال آینده اقدامات خوبی را انجام دهیم.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه سوژه‌های خوب، متعدد و جذابی در ارتش برای فیلمسازی وجود دارد، ادامه داد: بخشی از این سوژه‌ها را ما باید معرفی کنیم و بخش دیگر را فیلمنامه‌نویسان باید به آثار ارتش مراجعه و استخراج کنند. کتاب‌های خوبی نیز درباره حوزه دفاع مقدس، زندگینامه شهدا و.. داریم که می‌تواند به آثار سینمایی تبدیل شود.

وی در خاتمه اظهاراتش تاکید کرد: به نظر می‌رسد اگر ما در ارتش موضوعات را تشریح کنیم و از طرف بنیاد سینمایی فارابی نیز فیلمسازان ترغیب به فیلمسازی شوند، تنوع مضامین در سینما بیش از پیش خواهد شد.

انتهای پیام/

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/11/24 12:23
شماره خبر : 71614
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=71614
بدون نظر

پیام بگذارید